Το Ghost of Tsushima είναι η τελευταία κυκλοφορία της Sucker Punch, το οποίο είδε τεράστια εμπορική επιτυχία στο PS4 λόγω της ιστορίας του, του gameplay αλλά και του ανοιχτού κόσμου που προσέφερε. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε τέσσερις μόλις μήνες πριν το PS5, και επωφελήθηκε πολύ από το backward compatibility, επιδεικνύοντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις στην νέα κονσόλα. Βέβαια, δεν κυκλοφόρησε ποτέ σαν ξεχωριστός τίτλος στην νέα κονσόλα. Αυτό φαίνεται ότι πάει να αλλάξει, αφού πολλοί fans εντόπισαν στην περιγραφή του Creative Director του παιχνιδιού στο LinkedIn, Dave Molloy, ότι αυτός εργάζεται πάνω στο Ghost of Tshushima για το PS5.
Φυσικά, αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα. Το καλό σενάριο είναι ότι όντως ένα μέρος της Sucker Punch εργάζεται στο να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες του PlayStation 5 για να προσφέρει μια ακόμα καλύτερη εμπειρία, με Ray Tracing, καλύτερες αναλύσεις και cinematics και ότι άλλο θα μπορούσε να θέλει κάποιος φαν για το παιχνίδι του.
Από την άλλη βέβαια, θα μπορούσε να σημαίνει ότι κάποιοι στην Sucker Punch απλά εργάζονται διαρκώς στο να κάνουν το Ghost of Tsushima μια πιο ευχάριστη εμπειρία για το PS5 και να μην σχεδιάζουν για διάφορους λόγους μια νέα κυκλοφορία στο PS5.