fbpx

To μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ίσως εξαρτάται από τα καλώδια φόρτισης

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να αλλάξουν το σύστημά τους, έτσι ώστε να λύσουν ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τη φόρτιση των αυτοκινήτων τους.

Η ταχυφόρτιση είναι ένα θέμα που απασχολεί σήμερα μικρή μερίδα ανθρώπων στον χώρο της αυτοκίνησης. Όμως τα επόμενα χρόνια αναμένεται να μπει στη ζωή μας, καθώς από αυτήν θα εξαρτάται ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής μετακίνησής μας.

Όμως, καθώς οι φορτιστές, ενσωματωμένοι ή μη και οι σταθμοί γρήγορης φόρτισης DC γίνονται πιο ισχυροί, τα καλώδια θα μπορούσαν να γίνουν ο περιοριστικός παράγοντας στην ταχύτητα φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτός είναι ένας τομέας της ηλεκτροκίνησης που θα πρέπει να αναπτυχθεί για να μπορέσει ο εκάστοτε προμηθευτής να βγάλει ένα αξιόπιστο προϊόν που θα μπορεί να φορτίζει γρήγορα και με ασφάλεια ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ο προμηθευτής Huber + Suhner ξεκίνησε ήδη τις έρευνες προκειμένου να αναπτύξει το καλώδιο της επόμενης γενιάς που θα επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση. Το νέο καλώδιο είναι το πρώτο που επιτρέπει συνεχή φόρτιση στα 500 αμπέρ, σύμφωνα με την εταιρεία. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στα δίκτυα φόρτισης και στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εκμεταλλεύονται πλήρως το υπάρχον υλικό φόρτισης.

Το δρόμο της ταχυφόρτισης με προηγμένα καλώδια άνοιξε πριν από χρόνια η Porsche, η οποία διαθέτει ένα πρωτότυπο που φορτίζει σήμερα έως 450 κιλοβάτ στα 800V, ενώ την ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει πλήρη φόρτιση των μπαταριών σε χρόνο κάτω των 20 λεπτών. Αυτό μπορεί να δώσει το κίνητρο σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να αλλάξουν το σύστημα φόρτισης, έτσι ώστε να λύσουν ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τη φόρτιση των αυτοκινήτων τους.

Η επίτευξη αυτών των στόχων απαιτεί πιο ισχυρά καλώδια. Η νέα γενιά καλωδίων θα ψύχεται με υγρό, όπως πρέπει να γίνεται σε κάθε καλώδιο αυτού του επιπέδου ρεύματος και θα υποστηρίζεται από ξεχωριστές μονάδες ψύξης για τις γραμμές τροφοδοσίας που τα τροφοδοτούν, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Παρά το γεγονός ότι αυτά προϋποθέτουν μεγαλύτερες δαπάνες θα απαιτηθούν καλώδια υψηλότερης απόδοσης σε σταθμούς φόρτισης για να συμβαδίζουν με τους προχωρημένους ρυθμούς φόρτισης και με τη σειρά τους απαιτούνται μεγαλύτερες μπαταρίες που θα έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια. Άλλωστε είναι και το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών που επιδιώκουν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να φθάσουν την αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος πάνω από 1000 χιλιόμετρα.

READ MORE

Η ΕΕ αναγκάζει έμμεσα την Porsche να αυξήσει τον κυβισμό των 911

Καλά διαβάσατε, παρόλο που η Porsche πρόσφατα επένδυσε εκατομμύρια ευρώ για την "συρρίκνωση" (downsizing) της γκάμας των κινητήρων της, εξαιτίας των νέων κανονισμών της...

Η Vodafone επενδύει €500 εκατομμύρια στο δίκτυο 5G της Ελλάδας

Έτοιμη να αντιμετωπίσει την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης της χώρας λόγω και των επιπτώσεων από τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού δηλώνει η Vodafone Ελλάδος,...

Η AMD θα ανακοινώσει τρεις νέους Ryzen 3000XT στις 16 Ιουνίου

Η AMD είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει τους επεξεργαστές Matisse Refresh. Πρόκειται για μια επέκταση της υπάρχουσας σειράς Matisse Ryzen 3000, με τρεις νέους επεξεργαστές,...

FIND US ON

5,084FansLike
729FollowersFollow
313FollowersFollow
1,480SubscribersSubscribe