fbpx

Πως η Tesla βελτιώνει συνεχώς την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της;

Σε αυτή την φάση της ηλεκτροκίνησης που βρισκόμαστε, η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι αυτό που παίζει το πιο σημαντικό ρόλο στην απόφαση του αγοραστή. Η εταιρεία με την μεγαλύτερη αυτονομία στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα έχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών, και την στιγμή που μιλάμε αυτή η εταιρεία είναι η Tesla.

Όμως πως τα καταφέρνει η Tesla και προσφέρει πολύ παραπάνω αυτονομία από τους ανταγωνιστές της και την βελτιώνει χρόνο με τον χρόνο;

Όταν το Model S κυκλοφόρησε το 2012 με μπαταρία των 85kWh, η αυτονομία του ανερχόταν στα 426 χιλιόμετρα. Το 2016 η Tesla έβαλε μπαταρία των 100kWh σε αυτό, ανεβάζοντας την αυτονομία στα 506 χιλιόμετρα. Από τότε το μέγεθος της μπαταρίας παραμένει σταθερεί αλλά η αυτονομία αυξάνεται συνεχώς, με το πιο πρόσφατο Model S Long Range Plus να έχει αυτονομία 646 χιλιομέτρων.

Πως το καταφέρνει αυτό η Tesla; Η απάντηση είναι πως η Αμερικάνικη εταιρεία φτιάχνει τον δικό της κινητήρα, μετατροπέα, μπαταρία και άλλα μέρη του αυτοκινήτου της αντί να τα αγοράζει από κάποιον συνεργάτη. Έτσι της δίνεται η δυνατότητα να μεγιστοποιήσει την απόδοση των αυτοκινήτων της λόγω της προσέγγισης “do-it-yourself” που χρησιμοποιεί.

Ωστόσο η Tesla δεν τα κάνει όλα μόνη της καθώς έχει επιλέξει στενούς συνεργάτες με τους οποίους κατασκευάζει την μπαταρία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Έτσι μπορεί να βελτιώνει συνεχώς την μπαταρία της μιας και πρόσφατα ανακοίνωσε νέα χημεία κελιών που επιτρέπει μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας και συνεπώς μεγαλύτερη αυτονομία.

Η νέα τεχνολογία μπαταρίας 4680 κελιών που ανακοινώθηκε κατά την διάρκεια του Battery Day της εταιρείας αναμένεται φέρει μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας πράγμα που θα επιτρέψει στην Tesla να χωρέσει μια μπαταρία των 130kWh στον ίδιο χώρο που καταλαμβάνει μια των 74kWh. Λόγω αυτής της νέας τεχνολογίας η Tesla θα μπορέσει να κυκλοφορήσει ένα φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτω από τα 30.000€.

Ωστόσο η μεγιστοποίηση της αυτονομίας δεν εξαρτάται πλήρως από την μπαταρία αλλά και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου την επηρεάζουν. Η Tesla αναφέρει πως έχει βελτιώσει την αποδοτικότητα του κινητήρα του Model S από το 80% στο 90%. Όπως και το Inverter (μετατροπέας) έχει απόδοση γύρω στο 96% με 97%.

Επιπλέον οι μηχανικοί της Tesla έχουν αναπτύξει ένα εκλεπτυσμένο σύστημα ροής της ενέργειας κατά μήκος του αυτοκινήτου. Χρησιμοποιούν προσωμοιώσεις για να εντοπίσουν απώλειες ενέργειας και μετέπειτα κυκλοφορούν over-the-air ενημερώσεις λογισμικού για να τις διορθώσουν.

Ωστόσο ο σημαντικότερος λόγος που η Tesla καταφέρνει να εκμεταλλευτεί σχεδόν στο 100% κάθε μηχανικό εξάρτημα των αυτοκινήτων της είναι πως τα κατασκευάζει, προγραμματίζει και εγκαθιστά η ίδια.

Πηγή: CarandDriver

guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια

READ MORE

Δύο νέες curved οθόνες στα 165Hz μπαίνουν στην σειρά G2 της AOC

Η εξειδικευμένη εταιρία οθονών και το νούμερο ένα brand gaming οθονών στον κόσμο, η AOC, ανακοινώνει δύο νέες 31,5" (80 εκ) gaming οθόνες από...

Samsung Galaxy Note: Η σειρά ίσως φτάνει στο τέλος της

Πρόσφατα, υπήρξαν αρκετές αναφορές ότι η σειρά Galaxy Note θα σταματήσει να κυκλοφορεί όταν έρθει η υποστήριξη του S Pen στη σειρά Galaxy Z...

FIND US ON

5,482FansLike
727FollowersFollow
303FollowersFollow
1,630SubscribersSubscribe