fbpx

Facebook: Απαγόρευσε διαφημίσεις του Signal που τάσσονταν υπέρ της ιδιωτικότητας

Η open-source εφαρμογή κρυπτογραφημένων μηνυμάτων Signal, προσπάθησε πρόσφατα να λανσάρει μια σειρά διαφημίσεων στο Instagram οι οποίες είχαν σκοπό να δείξουν σε χρήστες πόσα δεδομένα συλλέγει πραγματικά το Facebook ή μια εταιρεία που ανήκει σε αυτό και πώς τα χρησιμοποιεί για να προωθεί στοχευμένες διαφημίσεις.

Σε ένα πρόσφατο blog post το Signal περιέγραψε πώς σχεδίασαν τις διαφημίσεις και πώς θα φαίνονταν εάν δεν τις είχε απαγορεύσει το Facebook και η αλήθεια είναι πως ο λόγος που απαγορεύτηκαν ήταν ξεκάθαρος. Το μόνο που έκαναν οι διαφημίσεις ήταν να δείξουν στους χρήστες τον λόγο για τον οποίο τις έβλεπαν, δηλώντας εκ των προτέρων τις πληροφορίες στις οποίες η πλατφόρμα διαφήμισης βασίστηκε για να επιλέξει τους ανάλογους χρήστες.

“Δημιουργήσαμε μια διαφήμιση με πολλές μεταβλητές για να σας δείξουμε το εύρος των δεδομένων που συλλέγει το Facebook από εσάς και πουλά την πρόσβαση σε αυτά σε τρίτους”, δήλωσε το Signal. “Η διαφήμιση απλά θα εμφάνιζε μερικές από τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν σχετικά με τον θεατή της που χρησιμοποιεί ενεργά η διαφημιστική πλατφόρμα. Αυτή η ιδέα δεν άρεσε στο Facebook.”

signal facebook advertising infoΟι λακωνικές, αλλά ενημερωτικές διαφημίσεις χρησιμοποιούσαν μινιμαλιστικά το λογότυπο του Signal, ενώ το κείμενο της διαφήμισης άλλαζε με βάση τον επαγγελματικό ρόλο, την εκπαίδευση, ενδιαφέροντα, χόμπι, τοποθεσία και την οικογενειακή κατάσταση του χρήστη μεταξύ άλλων προσωπικών data points τα οποία πηγάζουν από την αλληλεπίδραση του χρήστη με την πλατφόρμα (δηλ. το Instagram).

Ίσως ήταν αναμενόμενο, αλλά το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να μην εμφανιστούν ποτέ οι συγκεκριμένες διαφημίσεις στο feed των χρηστών του Instagram, αλλά να κλειδωθεί και απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός του Signal στην διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.

Το Facebook είναι περισσότερο από πρόθυμο να πουλήσει πληροφορίες από τις προσωπικές ζωές των χρηστών του, εκτός εάν τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιηθούν για να αποκαλύψουν στον κόσμο το πώς η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα τους. Το να είσαι ειλικρινής για το πώς οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν τα δεδομένα των ανθρώπων είναι απ’ ότι φαίνεται αρκετό για να απαγορευτούν. Στον κόσμο του Facebook, η μόνη αποδεκτή χρήση είναι να κρύψεις το τι κάνεις από το κοινό σου.

Τους τελευταίους μήνες το πλήθος των χρηστών του Signal πολλαπλασιάστηκε ραγδαία μετά τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την πολιτική απορρήτου του κύριου αντιπάλου τους, WhatsApp, το οποίο επίσης ανήκει στο Facebook.

Δείτε επίσης: Ο Elon Musk προτείνει την αλλαγή από WhatsApp σε Signal

Πηγή

Gaming PC Builds
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,485FansLike
727FollowersFollow
294FollowersFollow
1,950SubscribersSubscribe