Οι καταναλωτές ξόδεψαν 7.4 δισεκατομμύρια δολάρια την ημέρα του Black Friday μόνο στις Η.Π.Α κάνοντας την δεύτερη μεγαλύτερη μέρα σε κατανάλωση προϊόντων στο διαδίκτυο πάντα σύμφωνα με τα Adobe Analytics και στις Η.Π.Α.

Το Black Friday που διαδραματίστηκε στις 29 Νοεμβρίου του 2019 βρίσκεται πίσω από το περσινό Cyber Monday όπου και οι καταναλωτές έβγαλαν από την τσέπη τους συνολικά $7.9 δις δολάρια. Η μέση αξία παραγγελίας ανά καταναλωτή ανέρχεται στα $168, δηλαδή αυξήθηκε κατά 6% από την προηγούμενη χρονιά.

Με τα Χριστούγεννα να πλησιάζουν, οι καταναλωτές προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν τα κινητά τους για να κάνουν αγορές παρά να περιμένουν στις ουρές.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις είδαν αύξηση κατά 20% σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με την Adobe. Αυτό είναι σημάδι πως οι καταναλωτές προτιμούν την άνεση του σπιτιού τους για να αγοράσουν προϊόντα σε μεγαλύτερες προσφορές.

Όσον αφορά το Cyber Monday, οι αναλυτές προβλέπουν πως κατά την διάρκεια αυτού οι πωλήσεις θα αγγίξουν τα $9.4 δις, σπάζοντας κατά 18.9% το περσινό ρεκόρ.

Ασχολούμαι με την αρθρογραφία από τα 13 μου και δεν αφήνω κανένα νέο να λείπει από την ιστοσελίδα. Λάτρης των Photography/Cinematography και φανατικός υποστηρικτής του Peter McKinnon. Παίζω κυρίως FPS παιχνίδια αλλά όταν βαριέμαι το γυρνάω σε Strategy.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here