fbpx

iOS 14.5: Μετά την αναβάθμιση της Apple μόνο 4% των χρηστών «Ναι» στους trackers

Όπως γνωρίζουμε, η Apple κυκλοφόρησε την stable έκδοση των iOS και iPadOS 14.5 στα τέλη του προηγούμενου μήνα και όπως είχαμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο, μια από τα νέα features που περιλάμβανε ήταν η δυνατότητα διακοπής των trackers, ώστε οι εφαρμογές να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τους χρήστες τους με σκοπό την στοχευμένη διαφήμιση. Πλέον νέα δεδομένα που κυκλοφόρησαν αποδεικνύουν πόσο δημοφιλές είναι η νέα αυτή ρύθμιση.

Στην περίπτωση που ένας χρήστης έχει ενεργοποιημένη την επιλογή “Allow Apps to Request to Track” που βρίσκεται στην καρτέλα Privacy στις ρυθμίσεις του iOS (από default είναι ενεργοποιημένο), κάθε φορά που ο χρήστης κατεβάζει ή ενημερώνει μια εφαρμογή για πρώτη φορά μετά την ενημέρωση στην τελευταία έκδοση του iOS, η συσκευή θα τους ενημερώσει με την μορφή ενός pop-up μηνύματος ότι η συγκεκριμένη εφαρμογή θέλει να τους παρακολουθεί.

Σύμφωνα με την Flurry Analytics, μια εταιρεία της Verizon, μεγάλη στον συγκεκριμένο χώρο με τους ιχνηλάτες της να κρύβονται πίσω από πολλές mainstream εφαρμογές δήλωσαν πως μόλις ένα 4% των χρηστών στις ΗΠΑ πάτησαν «Ναι» στο συγκεκριμένο μήνυμα.

Πιο συγκεκριμένα το Flurry είναι ένα εργαλείο ανάλυσης δεδομένων το οποίο σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία είναι εγκατεστημένο σε πάνω από 1 εκατομμύριο εφαρμογές. Από την στιγμή που κυκλοφόρησε το iOS 14.5 επισήμως, ένα από τα δεδομένα που σύλλεγε ήταν το πόσοι χρήστες αποδεχόντουσαν ή απέρριπταν αντίστοιχα τα trackers. Το ποσοστό αυτό ήταν σταθερά περίπου το 4% για τους χρήστες στις ΗΠΑ ενώ στον υπόλοιπο κόσμο κυμαίνεται περίπου στο 12%.

Δείτε επίσης: Το Facebook θέλει να πείσει τους χρήστες να αποδέχονται τα “trackers”

Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, όσοι χρήστες δεν θέλουν να μπαίνουν στον κόπο να επιλέγουν «Όχι» κάθε φορά που μια εφαρμογή τους ζητά άδεια παρακολούθησης μπορούν πολύ απλά να κλείσουν την δυνατότητα για τα αιτήματα αυτά πηγαίνοντας στο Settings > Privacy > Tracking, απενεργοποιώντας το “Allow Apps to Request to Track” ώστε όλα τα αιτήματα να απορρίπτονται αυτόματα.

Είτε επιλέξετε να αποκλείσετε τις στοχευμένες διαφημίσεις εξ ολοκλήρου από την ζωή σας είτε προτιμάτε να είστε επιλεκτικοί στο ποιες εταιρείες έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία, το σίγουρο είναι πως αυτό το πλήγμα στις εταιρείες διαφημίσεων και ανάλυσης δεδομένων είναι μια μεγάλη νίκη για την ιδιωτικότητά σας.

Πηγή: Mashable

Gaming PC Builds
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,485FansLike
727FollowersFollow
294FollowersFollow
1,950SubscribersSubscribe