fbpx

King of Seas – PC Review

Αν είστε πάνω από 20 χρονών, έχετε πολύ καλές πιθανότητες να θυμάστε το Sid Meier’s Pirates. Προσωπικά είμαι 22 και είναι ένα από τα πρώτα, αν όχι το πρώτο, story driven παιχνίδια που θυμάμαι να παίζω σε PC. Και ουσιαστικά το μόνο τέτοιο παιχνίδι με θέμα τους πειρατές που είχα παίξει μέχρι να βγει το Assassin’s Creed IV Black Flag. Βλέποντας το King of Seas, μου έδωσε γρήγορα vibes από το αγαπημένο Sid Meier’s Pirates και μου κέντρισε το ενδιαφέρον διότι θεώρησα ότι θα μπορούσε να είναι μια εκσυγχρονισμένη μορφή εκείνου.

King of Seas

Αξίζει να σημειωθεί ότι μιλάμε για ένα παιχνίδι που αυτοαποκαλείται story-driven και έχει μέγεθος μόλις 1,1 GB. Αυτή η πληροφορία είναι σημαντική για τη στάση που θα κρατήσουμε απέναντι στο παιχνίδι, ώστε να μην το αδικήσουμε. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε την παντελή απουσία voice acting και cut scenes, αφού η όλη ιστορία κινείται από κείμενο που γράφεται κάθε φορά που το παιχνίδι θέλει να την προχωρήσει. Η ιστορία αυτή δε βγάζει και πολύ νόημα είναι η αλήθεια, αφού δίνει την εντύπωση ότι γράφτηκε επί τόπου, την ώρα που φτιαχνόταν το παιχνίδι.

King of Seas

Εκεί που το King of Seas παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, είναι η μάχη και γενικά ό,τι έχει να κάνει με το πλοίο του παίκτη. Και αυτό διότι υπάρχουν ένα σωρό αναβαθμίσεις που ο παίκτης μπορεί είτε να αγοράσει είτε να βρει μέσω loot σε ναυάγια ή ναυμαχίες που κέρδισε. Κάθε σημαντικό τμήμα του πλοίου μπορεί να αναβαθμιστεί, ενώ υπάρχουν και abilities που ξεκλειδώνονται και κάνουν τη ναυμαχία τόσο ενδιαφέρουσα, όσο και σουρεαλιστή. Παρότι δεν είναι κάτι το τρομερό mechanically το παιχνίδι, απαιτεί μια μικρή εξοικείωση για τη ναυμαχία, η οποία παρουσιάζει τις δυσκολίες της, κυρίως σε ό,τι αφορά στις μανούβρες που απαιτούνται κατά τη διάρκειά της για να πετύχει κανείς τον αντίπαλο και ταυτόχρονα να αποφύγει να χτυπηθεί ο ίδιος.

Γενικά στον τομέα της ναυμαχίας έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά στο King of Seas, αφού υπάρχουν τρεις διαφορετικές μπάρες, που δείχνουν την κατάσταση του πλοίου σε ό,τι αφορά στους τρεις πιο σημαντικούς τομείς: την κατάσταση των ιστίων, την κατάσταση του σκαριού και αυτή του πληρώματος. Εάν μηδενιστεί η δεύτερη, το πλοίο βυθίζεται, ενώ όταν αδειάσει η πρώτη, αυτό ακινητοποιείται, αλλά μπορεί να συνεχίσει τη μάχη, με σαφώς μικρότερες πιθανότητες νίκης, φυσικά. Παράλληλα, υπάρχουν τρεις τύποι πυρών, με κάθε έναν να κάνει ζημιά σε έναν από τους παραπάνω τομείς.

King of Seas

Αυτό που προσωπικά με ενόχλησε λίγο, είναι ότι φαίνεται πραγματικά πολύ δύσκολο να νικήσει κανείς μάχη ενάντια σε πλοίο που είναι έστω και κατά ένα level ισχυρότερο. Εξαιτίας αυτού, ο παίκτης είναι αναγκασμένος να κάνει το λεγόμενο “farming”, προκειμένου να βρει loot και να γίνει ισχυρότερος, ώστε να τα βάλει με τους εχθρούς που θα βρει απέναντί του στα main quests. Αυτό το χαρακτηριστικό πλέον είμαστε καταδικασμένοι το βρίσκουμε σε κάθε παιχνίδι από ότι φαίνεται, μέχρι και στα πιο χαλαρά. Επιπλέον, στα αρνητικά τοποθετώ το γεγονός ότι τα side quests χάνονται μόλις βυθιστείς και δεν μπορείς πλέον να τα ακολουθήσεις.

Σε γενικές γραμμές, το King of Seas, έχει μια τυχαιότητα, που είναι ευχή και κατάρα. Από τη μία δεν είναι επαναλαμβανόμενο, αφού σε κάθε πέρασμα από ένα συγκεκριμένο σημείο μπορεί να γίνει κάτι διαφορετικό, όμως από την άλλη, μερικές φορές γίνεται απελπιστικά αργό. Με την τυχαιότητα εννοώ ότι υπάρχουν αρκετά γεγονότα που βασίζονται σε random στοιχεία, όπως το πότε θα δεις πλοίο κοντά σου και τι τύπος πλοίου θα είναι, μερικά loot crates που επιπλέουν ή ακόμα και ένα πλοκάμι που βγαίνει από τη θάλασσα ξαφνικά και πρέπει να το αποφύγεις με μανούβρα, διαφορετικά θα πρέπει να πας για επισκευή προτού κάνεις οτιδήποτε. Αυτοί οι παράγοντες μπορούν να αλλάξουν τη ροή μιας μάχης ή ενός quest. Και αυτό είναι άλλοτε καλό και άλλοτε κακό, αφού άλλες φορές θα σπάσει τη μονοτονία και άλλες φορές θα είναι η αιτία που θα χάσεις κάποια μάχη ή απλά θα φέρει περισσότερη μονοτονία, αφού θα πλέεις για πέντε λεπτά συνεχόμενα χωρίς να δεις ψυχή μπροστά σου.

Τέλος, θεωρώ ότι πρέπει να γίνει μια ειδική αναφορά στα γραφικά του παιχνιδιού. Για το είδος του, οι developers έχουν πετύχει ένα πολύ όμορφο οπτικά αποτέλεσμα, με τον παίκτη να μπορεί να αλληλεπιδράσει επαρκώς με το περιβάλλον του. Για παράδειγμα, αν πυροβολήσει κανείς την παραλία θα δει τρύπες να δημιουργούνται, ενώ καλή δουλειά έχει γίνει και με τα βράχια. Πράγματα όπως οι εκρήξεις και η φωτιά φαίνονται καθαρά και αρκετή λεπτομέρεια και η θάλασσα αποτυπώνεται όμορφα.

Σε γενικές γραμμές, το King of Seas δημιουργεί μια όμορφη αίσθηση και είναι αρκετά διασκεδαστικό. Προσωπικά, δεν κατάφερε να μου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλή ώρα συνεχόμενα, αλλά όσο έπαιζα, είχα πάντα κάτι να κάνω. Σαφώς, δεν πρόκειται για έναν τίτλο με τον οποίο θα ασχοληθεί κάποιος με τις ώρες, αλλά μπορεί να προσφέρει μερικές ευχάριστες ώρες gameplay.

SCORE

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΙΤΛΟΥ

Τίτλος: King of Seas
Ημερομηνία Κυκλοφορίας: 25/5/2021
Διαθέσιμο σε: PC, XONE, XSX, XSS, PS4, PS5, Nintendo Switch
Δοκιμάστηκε σε: PC
Είδος: Action, Adventure, Indie, RPG
Προγραμματιστής: 3DClouds
Εκδότης: 3DClouds

ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ

Το King of Seas αποτελεί ένα αρκετά fun παιχνίδι, που έχει δώσει σημασία σε λεπτομέρειες, αλλά δεν είναι σε θέση να σου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλή ώρα συνεχόμενα. Είναι μια τίμια προσπάθεια, αλλά όχι πολλά πέραν αυτού.
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια