fbpx

Far Cry 6 – Preview

Βρισκόμαστε αισίως κάτι παραπάνω από ένα μήνα μακριά από την κυκλοφορία του Far Cry 6 και το Three Pixels Lab είναι στην ευχάριστη θέση να κάνει μια καταγραφή των πρώτων σκέψεων σχετικά με το παιχνίδι. Αυτό κατέστη δυνατό χάρη στο γεγονός ότι η Ubisoft μας έδωσε την ευκαιρία να είμαστε από τους πρώτους που παίξαμε το παιχνίδι. Ακολουθεί, λοιπόν, μια καταγραφή των σκέψεών μας από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το παιχνίδι αυτήν τη στιγμή.

Αυτό που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν, είναι ότι η σειρά Far Cry, από τον πρώτο της κιόλας τίτλο, είχε πάντα κάποια από τα καλύτερα γραφικά που μπορούσε να βρει κανείς εκείνη την εποχή στην αγορά. Και αυτό γίνεται γρήγορα εμφανές στο Far Cry 6, με τα γραφικά να τραβούν το μάτι, είτε πρόκειται για ανθρώπινα μοντέλα, είτε πρόκειται για τοπία. Το καλύτερο φυσικά, είναι ότι έχοντας μια εμπειρία κάποιων ωρών από το παιχνίδι, μπορώ να πω ότι αυτό ενδεχομένως δεν είναι καν το μεγαλύτερο selling point του. Και αυτό διότι για μια ακόμη φορά βλέπουμε μια μεγάλη έμφαση στην ιστορία που διαδραματίζεται και λίγες μόλις ώρες ήταν αρκετές για να κατανοήσουμε ότι το Far Cry 6 θα είναι πιο επιτυχημένο από τον προκάτοχό του στο κομμάτι αυτό.

Ta kalitera kinita 2021

Η βελτίωση αυτή ξεκινά από το βασικό πυλώνα ενός καλού story, που είναι ένας “κακός” που μπορεί να δημιουργήσει συναισθήματα στον παίκτη. Φυσικά, δεν υπήρχε περίπτωση ο Giancarlo Esposito (Gus Fring από το Breaking Bad για όσους δεν κατάλαβαν αμέσως για ποιον μιλάμε), να αποτύχει στο ρόλο αυτό. Ο εξαιρετικός αυτός ηθοποιός, κατάφερε να κάνει όποιον τον είδε, να τον μισήσει, από το trailer κιόλας του παιχνιδιού, στο οποίο συλλαμβάνει τον ίδιο του το γιο. Πέραν αυτού, είναι καλογραμμένος σαν χαρακτήρας, από όσο είδαμε τουλάχιστον και έχει ένα ιδιαίτερο στυλ, που δε γίνεται να περάσει αδιάφορο. Στη συνολική του παρουσία συμβάλει σε σημαντικό βαθμό ένα ακόμα θετικότατο στοιχείο του παιχνιδιού, που είναι το εξαιρετικό motion capture και τα εξαιρετικά γραφικά που προαναφέραμε.

Γενικότερα, μπορούμε να πούμε ότι έχει γίνει καλή δουλειά με τους διάφορους χαρακτήρες. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετοί, ο καθένας έχει το χρόνο του και την προσωπικότητά του, γεγονός που δε δημιουργεί την αίσθηση ότι βομβαρδίζεται ο παίκτης από πληροφορίες που δεν του είναι χρήσιμες. Αντ’ αυτού, το παιχνίδι του δίνει λόγο να παρακολουθήσει τα cutscenes, τα οποία, σε μένα τουλάχιστον, αρκετές φορές δημιουργούσαν συναισθήματα. Αυτό το τελευταίο είναι σαφές ότι αποτελεί βασικό στοιχείο για ένα παιχνίδι που θέλει να βασιστεί στην ιστορία που παρουσιάζει.

Με αυτά και με αυτά, ξεπεράσαμε τις 400 λέξεις και δεν έχουμε πει ακόμα την παραμικρή κουβέντα για το gameplay και αυτό ίσως αδικεί τη δουλειά που έχει γίνει σε αυτό. Οι βασικές αρχές των παιχνιδιών Far Cry είναι σαφώς παρούσες. Μιλάμε φυσικά για το στοιχείο stealth, τα αυτοσχέδια όπλα και αρκετά άλλα. Το gunplay είναι αρκετά απαιτητικό και η αλήθεια είναι ότι με το latency που υπήρχε καθώς παίζαμε το παιχνίδι, ήταν λίγο δύσκολο να κριθεί σωστά. Ωστόσο, φάνηκε ότι το recoil των όπλων και γενικά ο τρόπος που γίνονται οι μάχες κάνει δύσκολο το “ένας εναντίον όλων”, δίνοντας φυσικά μια δυσκολία και ένα νόημα παραπάνω στις αποστολές.

Η εισαγωγή των amigos ήταν μια καλή σκέψη, που ενδεχομένως να μην έχει προστεθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πρόκειται για ζώα που συντροφεύουν τον παίκτη και το καθένα έχει μια διαφορετική ικανότητα. Ο παίκτης μπορεί να έχει ένα τέτοιο μαζί του κάθε φορά, οπότε καλείται να αποφασίσει ποιο θα πάρει ανάλογα με το πώς θέλει να παίξει. Φυσικά, έχοντας παίξει με μόλις δύο από αυτά, δεν είναι απαραίτητα σωστή η κρίση μου. Σε ό,τι αφορά στα όπλα, φαίνεται να υπάρχει μια ικανοποιητική ποικιλία, ενώ και οι βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν σε αυτά δίνουν ένα επιπλέον ενδιαφέρον στο παιχνίδι. Μπορείτε να δείτε τον πρώτο amigo εν δράσει παρακάτω. Ενδιαφέρον είχαν ακόμα τα Supremos, κάποια εξαιρετικά ισχυρά όπλα, ανάμεσα στις χρήσεις των οποίων μεσολαβεί μεγάλο διάστημα. Κοινώς, έχουν μεγάλο cooldown. Μπορείτε να δείτε εδώ όσα είδαμε για αυτά.

Μια καλή σκέψη που είδαμε είναι η δυνατότητα να μιλήσει ο παίκτης με κάποιο φρουρό που έχει δωροδοκηθεί, ώστε να πάρει επιπλέον στοιχεία προτού ξεκινήσει την αποστολή. Πρόκειται για μια άλλη προσέγγιση, διαφορετική από το κλασικό “πηγαίνω σε κάποιο ψηλό σημείο και καταστρώνω την τακτική μου.” Ωστόσο, προσωπικά δεν μπορώ να το κρίνω ως mechanic όπως θα ήθελα, καθότι δεν είχα τη δυνατότητα να το δοκιμάσω εξαιτίας ενός bug. Η λογική, βέβαια, του να δοθεί μια ποικιλία στο παιχνίδι και στο πώς ξεκινούν οι αποστολές, αποτελεί μια καλή σκέψη. Στο 26:05 μπορείτε να δείτε ακριβώς τι μου συνέβη στην αποστολή αυτή.

Το open world στοιχείο δε θα μπορούσε να λείπει και μπορώ να πω ότι τα συναισθήματα που αφήνει είναι ανάμεικτα. Ο λόγος που το λέω αυτό έχει να κάνει με κάτι για το οποίο υπάρχουν διαμαρτυρίες εδώ και καιρό στην κοινότητα του gaming: τα τεράστια maps. Τα maps (είναι περισσότερα από ένα) είναι πραγματικά αχανή και δεν υπάρχει κανένας λόγος να διανύσει ο παίκτης αποστάσεις με τα πόδια. Ωστόσο, η χρήση αυτοκινήτου δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη, αφού υπάρχουν κάθε τόσο μπλόκα με εχθρούς από τα οποία είτε πρέπει να περάσει ο παίκτης με μικρή ταχύτητα, είτε να τα κατακτήσει. Το τελευταίο γίνεται σκοτώνοντας όλους τους εχθρούς και καταστρέφοντας τις ταμπέλες με το πρόσωπο του Castillo. Αυτό μερικές φορές είναι πιο δύσκολο από ότι θα έπρεπε, καθώς μέχρι να ολοκληρωθεί η προσπάθεια αυτή έρχονται διαρκώς ενισχύσεις. Μπορείτε να δείτε στο 21:44 του video με το gameplay μια τέτοια αποστολή. Γενικότερα, πάντως, το ότι υπάρχουν πράγματα στο χάρτη και τα διαστήματα χωρίς δράση είναι αρκετά μικρά δεν είναι αρνητικό σε καμία περίπτωση, αφού δικαιολογεί το μέγεθος του χάρτη. Επιπλέον, υπάρχουν αντιαεροπορικές βάσεις σε διάφορα σημεία, οπότε και η χρήση ελικοπτέρου προϋποθέτει ότι ο παίκτης θα κάνει κάτι παρόμοιο με το αυτοκίνητο. Στο 42:30 του video μπορείτε να δείτε ακριβώς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση.

Αυτό που πρέπει να αναγνωρίσουμε στην ομάδα ανάπτυξης του Far Cry 6 είναι ότι έχουν δώσει έμφαση σε μικρά πράγματα που ουσιαστικά δεν παίζουν ρόλο στο παιχνίδι, αλλά βελτιώνουν την εμπειρία του παίκτη. Για παράδειγμα, το sliding σε μια πλαγιά είναι πραγματικά απολαυστικό και δε σταματά μέχρι να μειωθεί η κλίση του εδάφους. Η παρουσίαση των χαρακτήρων, που θυμίζει το Conair είναι μια άλλη μικρή λεπτομέρεια, ενώ ο τρόπος παρουσιάζονται οι αποστολές είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Το τελευταίο, βέβαια, είναι κάπως κουραστικό μερικές φορές. Σε αυτήν την κατηγορία μπορούμε ακόμα να βάλουμε το γεγονός ότι φαίνονται τα πόδια του παίκτη και μάλιστα κινούνται με ρεαλιστικό τρόπο. Επιπλέον, υπάρχουν διαφορετικά animations για το healing, που είναι μια ακόμα φαινομενικά ασήμαντη λεπτομέρεια από αυτές που προσωπικά εκτίμησα. Bonus: Στο 21:24 του video μπορείτε να με δείτε να καβαλάω άλογο, μέχρι που με χτυπά ένα τρακτέρ.

Ένα κομμάτι για το οποίο δε μιλήσαμε και δε θα το κάνουμε είναι αυτό των επιδόσεων. Καθώς δοκιμάσαμε το παιχνίδι μέσω streaming και όχι στο δικό μας σύστημα, δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε, αφού δε γνωρίζουμε τα settings στα οποία παίξαμε, ούτε το hardware των συστημάτων στα οποία παίξαμε. Ακόμα και για τα bugs, δεν υπάρχει λόγος να μιλήσουμε, αφού απέχουμε δύο και πλέον μήνες από την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Κλείνοντας, θα θέλαμε ως Three Pixels Lab, αλλά και ο ίδιος προσωπικά, να ευχαριστήσουμε της Ubisoft για την πρόσκληση και την ευκαιρία να παίξουμε το Far Cry 6 δύο και πλέον μήνες πριν από την κυκλοφορία του. Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία και ανυπομονούμε να έχουμε και το review της τελικής μορφής του τίτλου.

spot_img
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
spot_img
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,485FansLike
727FollowersFollow
286FollowersFollow
1,950SubscribersSubscribe