Αν και συγκεκριμένα στην Ελλάδα δεν αναμένουμε να γίνει κάτι τέτοιο, σε περίπτωση που βρεθείτε σε μία αντιπροσωπεία της Mercedes τις επόμενες ημέρες, μην εκπλαγείτε αν ο πωλητής κάνει τα αδύνατα δυνατά για να σας ωθήσει στην αγορά ενός εκ των μοντέλων της AMG.
Σύμφωνα με μια νέα πληροφορία από την Cars Direct, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει στους αντιπροσώπους ένα μπόνους έως 1.500 δολάρια για κάθε μοντέλο AMG που μπορούν να πουλήσουν, το οποίο θα μπορούσε να μετατραπεί σε έκπτωση για τους καταναλωτές. Η δημοσίευση έλαβε τις πληροφορίες από ένα ενημερωτικό δελτίο εμπόρων που σημείωνε ότι η προωθητική αυτή ενέργεια ξεκίνησε την 1η Απριλίου.
Αυτά τα 1.500 δολάρια ενδέχεται να μην πηγαίνουν απευθείας στους καταναλωτές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να αποκτηθούν. Η Cars Direct σημειώνει ότι τα κίνητρα αυτά συχνά οδηγούν σε μείωση των τιμών, κάτι που θα μπορούσε να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομούν χρήματα κατά την διαμόρφωση και παραγγελία του οχήματός τους, καθώς οι έμποροι προσπαθούν να πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα που πληρώντας έτσι τις προϋποθέσεις για τον μηνιαίο στόχο πωλήσεών τους.
Εάν οι έμποροι της Mercedes επιτύχουν το 100% του μηνιαίου στόχου πωλήσεών τους, θα λάβουν 750 δολάρια για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται. Αλλά αν φτάσουν το 110 τοις εκατό, το μπόνους αυξάνεται στα 1.500 δολάρια. Αυτό θα μπορούσε να παρακινήσει τους εμπόρους να διαπραγματευτούν περισσότερο. Τα τελευταία χρόνια, η Mercedes έχει επεκτείνει πραγματικά τη σειρά αυτοκινήτων AMG, προσφέροντας ένα που κυμαίνονται από σεντάν και χάτσμπακ έως τεράστια SUV.
Η Mercedes, από την άλλη, δεν διαφημίζει τις εκπτώσεις της, οπότε ο καλύτερος συνδυασμός προϋποθέσεων για τις μέγιστες εκπτώσεις δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να προκύψει. Αυτές οι κρυφές προσφορές θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν στους καταναλωτές λίγα περισσότερα χρήματα σε επιλεγμένα μοντέλα, αν και θα πρέπει να ελπίζετε και σε κάποιον καλά ενημερωμένο αντιπρόσωπο.
Η Mercedes σκοπεύει να επεκτείνει περαιτέρω τη σειρά AMG τα επόμενα χρόνια καθώς η ηλεκτροκίνηση αναλαμβάνει τα ηνία των αυτοκινητοβιομηχανιών. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης E-Performance, ενώ αποκαλύπτει επίσης ότι αναπτύσσει ένα ηλεκτρικό όχημα που θα κάνει ντεμπούτο αργότερα φέτος.