fbpx

Το πλάνο της Porsche για τα συνθετικά καύσιμα προχωράει κανονικά

Η μονάδα παραγωγής συνθετικού καυσίμου της Porsche στην Χιλή είναι υπό κατασκευή, με την εταιρεία να δηλώνει πως θα διατίθεται σε οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2022.

Η εταιρεία στοχεύει να ξεκινήσει τις δοκιμές του συνθετικού της καυσίμου το επόμενο έτος και λέγεται ότι θα είναι συμβατό με κινητήρες καύσης που δεν χρήζουν κάποιας τροποποίησης. Αρχικά ωστόσο, θα περιοριστεί στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την πρώτη του επίσημη χρήση να είναι στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Porsche Mobil 1 Supercup το επόμενο έτος.

Ta kalitera kinita 2021

Νωρίτερα φέτος, ο επικεφαλής παραγωγής σπορ αυτοκινήτων της Porsche, Frank Walliser, δήλωσε: “Είμαστε σε καλό δρόμο, μαζί με τους συνεργάτες μας στη Νότια Αμερική. Σίγουρα, το 2022, θα είναι πολύ, πολύ μικρός ο όγκος παραγωγής για τις πρώτες μας δοκιμές.”

Porsche Synthetic Fuel Power Plant "Haru Oni" in Chile

“Είναι ένας μακρύς δρόμος με τεράστιες επενδύσεις, αλλά είμαστε σίγουροι ότι αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της προσπάθειάς μας να μειώσουμε το παγκόσμιο αντίκτυπο του CO2 στον τομέα των μεταφορών”.

Πέρυσι, η εταιρεία ανακοίνωσε συνεργασίες με τις ενεργειακές εταιρείες Siemens Energy, AME & Enel και τη χιλιανή πετρελαϊκή εταιρεία ENAP, με φιλοδοξία την ανάπτυξη ενός εργοστασίου για την εμπορική παραγωγή συνθετικών καυσίμων σε βιομηχανική κλίμακα. Το πρώτο στάδιο, που ονομάζεται Haru Oni, θα χρησιμοποιήσει τις εξαιρετικές συνθήκες ανέμου της νότιας Χιλής για την παραγωγή συνθετικών καυσίμων με τη βοήθεια της αιολικής ενέργειας.

Το εργοστάσιο πρόκειται να λειτουργήσει από το 2022 και θα παραγάγει 55 εκατομμύρια λίτρα συνθετικών καυσίμων έως το 2024 και περίπου δέκα φορές πάνω μέχρι το 2026. Ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume, είπε για το κίνητρο του έργου: “Τα πλεονεκτήματά τους είναι στην ευκολία εφαρμογής τους: τα συνθετικά καύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κινητήρες καύσης και υβριδικά plug-in και μπορούν να κάνουν χρήση του υπάρχοντος δικτύου πρατηρίων καυσίμων.”

Porsche Synthetic Fuel

Ενώ η Porsche επενδύει σημαντικά στην ηλεκτροκίνηση, με τις νέες υβριδικές εκδόσεις της Panamera και της Cayenne, καθώς και της πλήρως ηλεκτρικής Taycan, η χρήση συνθετικών καυσίμων θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει τις εκπομπές του υπάρχοντος στόλου της. Ο Blume είχε επίσης μιλήσει προηγουμένως για την επιθυμία να δει τα συνθετικά καύσιμα να παρατείνουν τη ζωή του κινητήρα καύσης της 911 έως το τέλος της δεκαετίας.

“Τα συνθετικά καύσιμα περιέχουν περίπου 8-10 συστατικά, όπου τα σημερινά καύσιμα έχουν μεταξύ 30 και 40. Καθώς είναι τεχνητό, το συνθετικό καύσιμο δεν έχει υποπροϊόντα, επομένως είναι καθαρότερα ενώ παράλληλα δεν έχει κάποιο αρνητικό αντίκτυπο για τον κινητήρα.”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Frank Walliser.

Οι Volkswagen και Bentley, που ανήκουν στον ίδιο όμιλο με την Porsche, έχουν επίσης συζητήσει τη χρήση συνθετικών καυσίμων ως μέσο για τη διατήρηση των αυτοκινήτων με κινητήρα καύσης, ενώ ο Jens Ludman της McLaren αποκάλυψε πέρυσι ότι η εταιρεία εργάζεται σε ένα πρωτότυπο για να αποδείξει τη σκοπιμότητα αυτής της τεχνολογίας.

spot_img
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
spot_img
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,485FansLike
727FollowersFollow
286FollowersFollow
1,950SubscribersSubscribe