Η σειρά 250 ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες εκδόσεις αυτοκινήτων της Ferrari τις δεκαετίες του 1950 και του 1960. Συνολικά κατασκευάστηκαν 250 αυτοκίνητα δρόμου μεταξύ 1952 και 1964 και μερικά από αυτά πουλήθηκαν σε τιμές ρεκόρ σε δημοπρασίες τα τελευταία χρόνια. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις ένα προς πώληση σήμερα, αλλά τελικά υπάρχει μια λύση για όσους αναζητούν ένα SWB (Short Wheel Base) 250GT. Δεν προέρχεται κατευθείαν από τη Ferrari, αλλά είναι απολύτως φανταστικό.

Η RML είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες μηχανικής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων στον κόσμο και βρίσκεται κοντά στο Northampton στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ένα από τα πιο πρόσφατα έργα τους είναι το λεγόμενο Short Wheel base που είναι βασικά μια εκσυγχρονισμένη έκδοση της 250 GT. Στην πραγματικότητα, είναι κάτι περισσότερο από αυτό, καθώς εκτός από την αρχική πλατφόρμα, το όχημα δεν λεχει σχεδόν τίποτα κοινό με τη σπάνια Ferrari.

Ferrari 250 GT Reborn

Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από τη Ferrari 250 αλλά έχει μεμονωμένες πινελιές που την κάνουν να φαίνεται ελαφρώς πιο μοντέρνα. Πάρτε για παράδειγμα τους στρογγυλούς προβολείς και τα κατά πολύ φαρδύτερα ελαστικά μπροστά και πίσω. Άλλες πολύ ενδιαφέρουσες πινελιές περιλαμβάνουν τις απολήξεις εξάτμισης χρωμίου στο πίσω μέρος, τους πλαϊνούς καθρέφτες επίσης από χρώμιο και τις vintage ζάντες με πολλές ακτίνες.

Η RML έχει κατασκευάσει το κοντό μεταξόνιο (εξ ου και ο όρος Short Wheel Base) με εκπληκτική προσοχή στη λεπτομέρεια. Το αμάξωμα έχει συναρμολογηθεί στο 99 τοις εκατό των διαστάσεων του κλασικού μοντέλου, με ανοχή 2,5 χιλιοστών. Η βαφή απαιτούσε στρώματα ειδικού ασταριού άνθρακα, κανονικού ασταριού και ασημί βασικής επίστρωσης που δίνει στο αυτοκίνητο αυτή την εκπληκτική εμφάνιση. Η RML δεν έχει αποφασίσει ποια επίσημη ονομασία θα έδινε σε αυτό το μπλε χρώμα.

Ferrari 250 GT Reborn

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας αναβαθμισμένος κινητήρας V12 5,5 λίτρων που αποδίδει 479 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 568Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Αυτή η ισχύς εγγυάται ότι η επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ/ώρα θα διαρκεί μόλις 4,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 290 χλμ/ώρα. Ο V12 συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, παρέχοντας ισχύ στους πίσω τροχούς με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Η RML θα δημιουεγήσει μόλις 30 τέτοια αυτοκίνητα με το καθένα να απαιτεί περίπου έξι μήνες για να ολοκληρωθεί. Περίπου το 70 τοις εκατό της παραγωγής έχει προγραμματιστεί για εξαγωγή και η βασική τιμή είναι 1,35 εκατομμύρια βρετανικές λύρες συν τοπικούς φόρους, που είναι περίπου 1,62 εκατομμύρια ευρώ σε τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Διαβάστε στο Three Pixels Lab για περισσότερα restomods κλασικών αυτοκινήτων:

Δείτε αυτή την restomod Jaguar XJ-C από την Carlex Design

Αυτή η Corvette C2 του ’60 φοράει έναν κινητήρα V10 της Lamborghini

Η Lancia Aurelia αναβιώνεται με καρδιά από Alfa Romeo Busso V6

Η Totem Automobili GT Super είναι ένα κλασικό θηρίο 604 ίππων

Αναβίωση της κλασικής Alfa Romeo GT με κινητήρα από Giulia Quadrifoglio

Το πάντρεμα μίας σύγχρονης με μία κλασική Mercedes-Benz