Η Yamaha Motor και η Toyota Motor Corporation συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν έναν V8 κινητήρα υδρογόνου 5 λίτρων για αυτοκίνητα. Η Toyota και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ιαπωνία είναι έτοιμες να ξεκινήσουν μια συντονισμένη προσπάθεια για να διευρύνουν την ποικιλία εναλλακτικών καυσίμων για κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης υδρογόνου βασίζεται στον κινητήρα 5 λίτρων που χρησιμοποιείται στο premium κουπέ Lexus RC F, με τροποποιημένα μπεκ, κυλινδροκεφαλές και άλλα εξαρτήματα. Η Yamaha υποστηρίζει πως αποδίδει 450 ίππους στις 6.800 rpm και μέγιστη ροπή 540Nm στις 3.600 rpm.

Toyota Yamaha Hydrogen V8

“Οι κινητήρες υδρογόνου έχουν μια εγγενώς φιλική αίσθηση που τους κάνει εύχρηστους ακόμη και χωρίς να καταφεύγουν σε ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης”, δήλωσε ο Takeshi Yamada από το Τμήμα Ανάπτυξης Αυτοκινήτου του Κέντρου Τεχνικής Έρευνας και Ανάπτυξης.

“Όλοι όσοι ήρθαν για να δοκιμάσουν το πρωτότυπο αυτοκίνητο θα ξεκινούσαν κάπως δύσπιστοι, αλλά έβγαιναν από το αυτοκίνητο με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη”.

Toyota Yamaha Hydrogen V8

Οι δύο εταιρείες είχαν στο παρελθόν στενές σχέσεις. Συνεργάστηκαν για τον V10 4,8 λίτρων 552 ίππων του υπεραυτοκίνητου Lexus LFA, μια τεράστια επιτυχία. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν τώρα για πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις.

“Οι κινητήρες υδρογόνου έχουν τη δυνατότητα να είναι ουδέτεροι ως προς τον άνθρακα διατηρώντας το πάθος μας για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ζωντανό”, δήλωσε ο Πρόεδρος Hidaka.

Toyota Yamaha Hydrogen V8

Η Yamaha δίνει έμφαση στον δυνατό ήχο του κινητήρα V8, ο οποίος μπορεί να είναι εξίσου καλός ακόμα και μετά τη τροποποίηση ώστε να δέχεται υδρογόνο αντί βενζίνης. Η Toyota σημείωσε το ίδιο πράγμα με το υδρογονοκίνητο GR Yaris H2, πρωτότυπο το οποίο έκανε το ντεμπούτο του πέρυσι, υπογραμμίζοντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας να εξυπηρετήσει ιδιαίτερα την αγορά των σπορ οχημάτων.

Πηγή – Wonderful Engineering