Ο συνήθης ύποπτος βελτιωτικός οίκος Mansory κάνει πάλι τα μαγικά του. Αυτή τη φορά, η Ferrari F8 Spider δείχνει την άγρια ​​πλευρά της χάρη σε πολυάριθμα πρόσθετα από ανθρακονήματα. Αντί να λάβει μια πλήρη ανανέωση, το ιταλικό supercar παίρνει αυτό που η Mansory αναφέρει ως “απαλό κιτ”. Τούτου λεχθέντος, δεν υπάρχει τίποτα “απαλό” στο αυτοκίνητο, καθώς η εταιρεία δίνει στο cabrio από το Maranello μια περίεργη εμφάνιση από κάθε γωνία.

Ο χαραλτηρισμός “απαλό κιτ” δόθηκε επειδή η Mansory δεν έκανε αλλαγές στους εργοστασιακούς προφυλακτήρες του αμαξώματος. Αντίθετα, τοποθέτησε κομμάτια από ανθρακονήματα με κίτρινες πινελιές για να κάνει αντίθεση με το παραδοσιακό κόκκινο. Αυτές οι αναβαθμίσεις είναι επίσης διαθέσιμες για την κουπέ έκδοση, F8 Tributo. Και τα δύο μπορούν να λάβουν μια πληθώρα εξαρτημάτων, όπως ένα εμφανές μπροστινό splitter, ογκώδεις επεκτάσεις πλαϊνών προφυλακτήρων και έναν λαγριο πίσω διαχύτη.

Mansory Ferrari F8 Spider

Η Mansory τοποθετεί ανθρακονήματα και στα καπάκια των πλαϊνών καθρεπτών και εγκαθιστά μια επιπλέον πίσω αεροτομή. Από τις χειρολαβές των θυρών μέχρι το χώρο του κινητήρα, ο Mansory δεν τσιγκουνεύθηκε το ανθρακόνημα.

Ο twin-turbo κινητήρας των 3,9 λίτρων έχει υποστεί βελτίωση για να εξάγει 880 ίππους και την κολοσσιαία ροπή των 960Nm. Επιτρέπει στη Ferrari F8 Spider να φτάνει τα 100  χλμ/ώρα σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον επίσημο χρόνο του εργοστασιακού αυτοκινήτου, ενώ η τελική ταχύτητα, που δεν αναφέρεται, πιθανότατα έχει αυξηθεί σε σχέση με τα 340 χλμ/ώρα του τυπικού μοντέλου.

Mansory Ferrari F8 Spider

Ως τελευταία πινελιά, η Mansory αφαίρεσε τις στοκ ζάντες για να δημιουργήσει χώρο για το δικό της σετ μαύρων τροχών με διάσταση 22 ιντσών πίσω και 21 ιντσών μπροστά. Φυσικά, το εξωτερικό χείλος έχει κίτρινες πινελιές που συμπληρώνουν τις μεγάλες δαγκάνες φρένων που κρύβονται από πίσω. Η τιμή αυτού του “απαλού κιτ” παραμένει ένα μυστήριο, ωστόσο μην περιμένετε να είναι φθηνο.

Πηγή – Mansory