fbpx

Το Μέλλον του Nissan GT-R θα Είναι Υβριδικό

Έχουν περάσει σχεδόν δεκαπέντε χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του R35 GT-R στο Tokyo Motor Show του 2007, όπου άφησε άφωνους τους πάντες. Σε αντίθεση όμως με το σχεδόν ξεχασμένο 370Z, η Nissan δεν αρκέστηκε στις αρχικές, αν και εντυπωσιακές μέχρι και σήμερα, επιδώσεις του.

Σε αυτά τα 10+ χρόνια παραγωγής είδαμε 12 ολόκληρες εκδόσεις που έφεραν αμέτρητες αλλαγές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό με την τελευταία να είναι η συλλεκτική GT-R50 σε συνεργασία με την Italdesign, που είχε σκοπό να γιορτάσει την 50η επέτειο της σειράς GT-R.

Nissan GT-R R50 Italdesign

Όμως όπως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, έτσι και το GT-R R35 σιγά σιγά φτάνει στο τέλος του κύκλου του. Μάλιστα σε ένα πρόσφατο teaser βίντεο της Nissan που παρουσίασαν τον ανανεωμένο τους στόλο (και πιο συγκεκριμένα, να ανακοινώσουν το νέο Ζ) το GT-R μυστηριωδώς έλειπε.

Ευτυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο αρνητικά. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο Automotive News, o Ashwani Gupta, COO (Chief Operating Officer) της Nissan, επιβεβαίωσε πώς η επόμενη γενιά του GT-R βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη και σκοπεύει να κάνει την εμφάνιση της στα μέσα του 2023. Παρ’όλο που θα είναι υβριδικό, ο λόγος της αλλαγής, όπως τόνισε και ο ίδιος στην συνέντευξη, δεν έχει σχέση ούτε με τους ρύπους ούτε με την εξοικονόμηση καυσίμου καθώς το R36 πρόκειται να είναι ένα καθαρά performance-oriented αυτοκίνητο που θα ενσωματώνει στοιχεία από το Nismo GT-R LM (αγωνιστικό πρωτότυπο Le Mans) όπως το κινητικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS).

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Ο Gupta συμπλήρωσε λέγοντας: “Αυτή η αλλαγή είναι πραγματικά πολύ σημαντική γιατί είναι ο τρόπος με τον οποίο η Nissan μπορεί να φέρει την επόμενη γενιά GT-R, χωρίς να την ωθήσει σε μια τιμή που δεν είναι προσιτή – μια λέξη που χρησιμοποιούμε ελαφρά έχοντας υπόψη ότι η τρέχουσα βασική έκδοση του ξεκινά από τα $113,540.” Εδώ υπενθυμίζουμε ότι ο 3.8 twin-turbo V6 του R35 στην τωρινή του μορφή παράγει περίπου 570 άλογα και 630N*m ροπής στην βασική του έκδοση. Με ένα σύστημα KERS η ίδια βασική έκδοση θα μπορούσε να παράγει σχεδόν 600 άλογα αν όχι περισσότερα.

Αυτό που είναι άξιον απορίας είναι ότι αυτές οι δηλώσεις αναιρούν προηγούμενες αναφορές και φήμες που είχαν κυκλωφορίσει πέρσυ, οι οποίες υποστήριζαν ότι το R36 θα χρησιμοποιούσε τον ίδιο συμβατικό V6 ενώ το R35 θα κυκλοφορούσε για τουλάχιστον άλλα 5 χρόνια, πράγμα που δείχνει ότι παρ’όλο που έχει περάσει ένας χρόνος μετά το δράμα με την σύλληψη του πρώην CEO Carlos Ghosn η Nissan βρίσκεται ακόμα σε ένα μεταβατικό στάδιο, αλλάζωντας μονίμος απόψεις σε μια απόπειρα να αναβιώσουν το image της εταιρείας.

guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,494FansLike
727FollowersFollow
298FollowersFollow
1,930SubscribersSubscribe