fbpx

Νέα BMW M3 και M4: Επιθετικός σχεδιασμός, τετρακίνηση, 503 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο

Οι BMW M3 και M4 είναι από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα της Βαυαρικής εταιρείας ωστόσο η νέα γενιά τους δεν είναι αυτό που ξέρατε, ούτε μηχανικά ούτε σχεδιαστικά. Οι BMW M3 και M4 του 2021 μπαίνουν στην έκτη γενιά τους.

Φυσικά το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στην μεγάλη γρίλια τύπου νεφρού στο μπροστινό μέρος των M3 και M4. Η επιτυχία θέλει θάρρος και η BMW τόλμησε να αλλάξει τον σχεδιασμό, να προκαλέσει μουρμούρες και μένει να δούμε τι αποτελέσματα θα φέρει αυτό. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας νέος twin-turbo straight six κινητήρας ο οποίος βγάζει 503 άλογα στην Competition έκδοση. Ο σχεδιασμός στο εσωτερικό έχει ανανεωθεί, προστέθηκε νέα τεχνολογία και οι νέες M3 και M4 αφήνουν πολλές προσδοκίες.

Οι σχεδιαστές της BMW δεν αστειευόντουσαν όταν έλεγαν πως θα δώσουν μια τολμηρή προσωπικότητα στην νέα M3 και M4. Οι νέες γρίλιες μοιάζουν με νεφρά και καταλαμβάνουν κατακόρυφα όλο το ύψος του προφυλακτήρα. Τα φώτα είναι LED, υπάρχει η επιλογή για τα BMW Laserlight, και υπάρχει μια μεγάλη οπή για εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος του κινητήρα.

Και οι δύο έρχονται με carbon fiber οροφή ενώ μπορεί να προστεθεί και πανοραμική ηλιοροφή χωρίς παραπάνω κόστος. Φυσικά στο εξωτερικό παρατηρούνται πολλά μέρη που έχουν σχεδιαστεί από το τμήμα M της BMW ενώ υπάρχει και το προαιρετικό πακέτο M Carbon το οποίο προσθέτει ελαφρότερα μέρη στο αυτοκίνητο. Οι ζάντες έχουν μέγεθος 19″ πίσω και 18″ μπροστά ενώ στο Competition μοντέλο είναι 20″ πίσω και 19″ μπροστά.

Τα χρώματα που βλέπετε παραπάνω είναι τα Isle of Man Gree(αριστερά) και Sao Paolo Yellow (δεξιά) τα οποία είναι εντελώς καινούργια. Πέρα από αυτά οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα Alpine White, Black Sapphire, Brooklyn Grey, Oxide Grey, Portimao Blue, Toronto Red, Tanzanite Blue II, Individual Dravit Grey, Individual Frozen Brilliant White, και Individual Frozen Portimao Blue.

Οι νέες BMW M3 και M4 θα μοιράζονται τον ίδιο 3λιτρο straight six κινητήρα. Στις βασικές εκδόσεις θα βγάζει 473 άλογα και 550nm ροπής, έτσι θα επιτρέπει την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 4.1 δευτερόλεπτα. Τα πιο δυνατά Competition μοντέλα θα έχουν 503 άλογα και 650nm ροπής ενώ θα επιταχύνουν στην ίδια ταχύτητα μέσα σε 3.8 δευτερόλεπτα. Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά υπάρχει βελτίωση κατά 59 ίππους και 98nm ροπής.

Και οι δύο εκδόσεις των νέων M3 και M4 θα βγαίνουν με 6τάχυτο χειροκίνητο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με την δύναμη να πηγαίνει στους πίσω τροχούς, τουλάχιστον προς το παρόν. Η BMW λέει πως θα υπάρξει έκδοση με xDrive τετρακίνηση για τα Competition μοντέλο αργότερα μέσα στο έτος. Το σύστημα τετρακίνησης θα μοιάζει αρκετά σε αυτό της M5 όπου με το πάτημα ενός κουμπιού θα γίνεται η εναλλαγή ανάμεσα στις λειτουργίες 4WD και 4WD Sport, όπου η τελευταία στέλνει μεγαλύτερο ποσοστό στους πίσω τροχούς ενώ με την απενεργοποίηση του DSC η δύναμη θα πηγαίνει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Κάτι νέο για τις M3 και M4 είναι το κουμπί M Mode που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Πατώντας το, ο οδηγός θα μπορεί να προσαρμόσει τον κινητήρα, ανάρτηση και τιμόνι ανάλογα με τα θέλω του. Κάτι που υπάρχει και στην M5. Επίσης υπάρχει και το νέο κουμπί M Sound που βελτιώνει τον ήχο της εξάτμισης.

Πηγαίνοντας στο εσωτερικό των νέων M3 και M4 βλέπουμε πως έχουν δανειστεί πολλά στοιχεία από την τρέχουσα Σειρά 3 και Σειρά 4. Η οθόνη του infotainment και ο ψηφιακός δείκτης οργάνων είναι ίδια ωστόσο έχουν μπει πινελιές από εδώ και από εκεί που φανερώνουν τον πιο sport χαρακτήρα τους. Το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα είναι κόκκινο, σήματα M παρατηρούνται σε διάφορα μέρη της καμπίνας καθώς και τα M Mode κόκκινα κουμπιά στο πάνω μέρος του τιμονιού.

Τα καθίσματα όμως είναι κάτι που δεν δανείστηκαν από τα απλά μοντέλα της σειράς. Τα νέα καθίσματα είναι φτιαγμένα από δέρμα Marino και έχουν μεγαλύτερη υποστήριξη στα πλάγια και το προσκέφαλο είναι ενσωματωμένο. Φυσικά το σήμα M δεν λείπει ούτε από αυτά.

H κεντρική οθόνη είναι μεγέθους 10.3 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12.3″ ίντσες. Η μόνη διαφορά με τα απλά μοντέλα της σειράς είναι τα M γραφικά που διαθέτει. Το λογισμικό σύστημα που χρησιμοποιείται είναι το iDrive 7.0 το οποίο διαθέτει πλοήγηση, Apple CarPlay, Android Auto καθώς και τον προσωπικό βοηθό της BMW. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το M Drive Professional το οποίο βοηθάει τους οδηγούς να αναλύσουν τις αγωνιστικές γραμμές τους και τους χρόνους που κάνουν στην πίστα. Μέσα σε αυτό υπάρχει και το M Drift Analyzer το οποίο καταγράφει την διάρκεια του drift, την απόσταση που καλύφθηκε, την γραμμή και την γωνία του, και δείχνει την τελική βαθμολογία στην οθόνη μετά από κάθε drift.

Όλες οι φωτογραφίες:

READ MORE

Ο Ryzen 9 5950X έφτασε τα 6 GHz με overclock με Apple iMac Pro

Τον τελευταίο καιρό η AMD παρέχει δείγματα επεξεργαστών σε έμπειρους και ικανούς overclockers. Σε γενικές γραμμές, οι Ryzen δεν έδιναν ποτέ ιδιαίτερα overclocks, αλλά οι...

Το Netflix δεν θα προσφέρει πλέον το δωρεάν trial στις ΗΠΑ

Σε μία ενδιαφέρουσα κίνηση προέβει το Netflix, καθώς τέλειωσε το free trial, την δωρεάν περίοδο που είχε ο χρήστης στον πρώτο μήνα εγγραφής του. Η...

FIND US ON

5,487FansLike
727FollowersFollow
304FollowersFollow
1,590SubscribersSubscribe