H ολοκαίνουργια Mercedes-Benz C-Class του 2022 έχει εντοπιστεί μερικές φορές πριν, αν και επρόκειτο για δοκιμαστικά και καμουφλαρισμένα οχήματα. Η επίσημη αποκάλυψη θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τρίτη στις 3 μ.μ. Δεν έλειψαν βέβαια διαρροές πριν από την αποκάλυψη, καθώς φωτογραφίες του εσωτερικού και του εξωτερικού της νέας C-Class εθεάθηκαν μέσω της “The Automobilist” στο Facebook.

Το νέο sedan μοιάζει πολύ με μια συρρικνωμένη S-Class, κάτι το οποίο άρεσε γενικά σε όσους κλήθηκαν να το σχολιάσουν. Ο εξωτερικός σχεδιασμός ωστόσο δεν είναι το πιο σημαντικό θέμα, καθώς τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της νέας C-Class είναι στο εσωτερικό της. Το μικρό sedan της Mercedes θα περιλαμβάνει την τελευταία έκδοση του συστήματος ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience) της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Mercedes :

À quelques jours de sa révélation, nous vous dévoilons les premières photos de la nouvelle génération de la Mercedes Classe C 2021. Une Classe S en réduction

#mercedesbenz #classeC

Δημοσιεύτηκε από The Automobilist στις Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2021

Θα εμφανίζεται σε μία τεράστια οθόνη αφής που καταλαμβάνει ένα σημαντικό μέρος του ταμπλό, και η οποία βρίσκεται υπό γωνία προς τα πάνω από την κεντρική κονσόλα (επίσης εμπνευσμένο από την S-Class). Αν και αυτές οι εικόνες είναι λίγο κακής ποιότητας και δεν είναι εύκολο να διακρίνουμε όλες τις λεπτομέρειες του εσωτερικού, τα μόνα εμφανή φυσικά κουμπιά βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης, ένα από τα οποία είναι τα αλάρμ. Οι τρεις στρογγυλοί αεραγωγοί ακριβώς πάνω από την οθόνη είναι μια άλλη γνωστή σχεδίαση της Mercedes.

Κάτω από το καπό, αναμένεται ότι η νέα C-Class θα έχει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα. Όλες οι εκδόσεις θα έρθουν με υβριδική υποβοήθηση με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 volt να προορίζεται για την βασική έκδοση της C300.

Η απόφαση να σταματήσει να διατίθεται ο flat-six έναν κινητήρας βασίστηκε στο μέγεθος του οχήματος καθώς το μπροστινό άκρο θα απαιτούσε επιπλέον πέντε εκατοστά σε μήκος κάτι το οποία θα είχε επίσης ως αποτέλεσμα επιπλέον βάρος. Η διατήρηση του βάρους ήταν απαραίτητη επειδή τα υβριδικά συστήματα και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι συνήθως αρκετά βαριά.

Mercedes C-Class Spy Photos

Το αν η Mercedes έπραξε σωστά σταματώντας την παραγωγή του εξακύλινδρου κινητήρα της θα φανεί στο μέλλον καθώς ο μακροχρόνιος ανταγωνιστής της C-Class, η BMW Σειρά 3, εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μία εξακύλινδρη μονάδα ισχύος. Είναι επίσης σημαντικό να επισημανθεί ότι δεν θα υπάρξει μία νέα C-Class coupe. Μείνετε συντονισμένοι για πλήρεις λεπτομέρειες και επίσημες φωτογραφίες αύριο κιόλας.