fbpx

Η Maserati Levante αποκτά υβριδικό χαρακτήρα με 330 ίππους

Η ηλεκτροδότηση στην αυτοκίνηση είναι αναπόφευκτη, ακόμη και στην κορυφή της “τροφικής αλυσίδας”. Η Maserati μετέβη σε υβριδικό σύστημα μετάδοσης τον Ιούλιο του 2020 με την mild-hybrid Ghibli και τώρα δίνει στη νέα Levante την ίδια διάταξη μπαταριών 48 volt. Ταυτόχρονα με την ηλεκτρική ενίσχυση του SUV, λαμβάνει χώρα και ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού, με κωδική ονομασία GT, φέρνοντας λεπτές αναθεωρήσεις που στο μοντέλου του 2021.

Αλλά πρώτα, ας μιλήσουμε για τις προδιαγραφές. Στην καρδιά του ηλεκτροκίνητου SUV της Maserati βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2 λίτρων τεσσάρων κυλίνδρων με μία ελαφριά υβριδική ρύθμιση. Παράγει 330 ίππους στις 5.750 σ.α.λ., αλλά η ροπή των 450Nm ξεδιπλώνεται πολύ νωρίτερα, στις 2.250 σ.α.λ. Φαίνεται πως η αυτοκινητοβιομηχανία της Modena έστησε την Levante Hybrid έτσι ώστε να έχει ροπή τύπου ντίζελ (πετρελαιοκινητήρα) στις χαμηλές στροφές, ενώ προσφέρει την ομαλότητα ενός εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα.

Maserati Levante Hybrid

Η επιτάχυνση από το μηδέν στα 100 χλμ/ώρα απαιτεί 6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα. Αυτοί οι αριθμοί είναι ελαφρώς κατώτεροι από το σπριντ των 5,7 δευτερολέπτων και την ταχύτητα των 255 χλμ/ώρα της Ghibli, αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο δεδομένου ότι η Levante Hybrid είναι βαρύτερη ακόμα και από την από την απλή Levante, η οποία ζυγίζει περί τα 2.100 κιλά. Το τελικό βάρος με τη προσθήκη του συστήματος μπαταριών δεν έχει γνωστοποιηθεί προς το παρόν.

Εξοπλισμένο με κίνηση σε όλους τους τροχούς, ανάρτηση αέρα και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω μέρος ως βασικό εξοπλισμό, η Maserati Levante Hybrid προσφέρει απόδοση τύπου V6 ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 16%. Η χρυσή τομή μεταξύ απόδοσης και οικονομίας έγκειται στην ιδανική κατανομή βάρους, χωρισμένη ομοιόμορφα μεταξύ των δύο αξόνων μετά την τοποθέτηση της υβριδικής μπαταρίας στο πίσω μέρος.

Είναι ντυμένη σε μία νέα μεταλλική μπλε απόχρωση τριών στρώσεων που ονομάζεται Azzurro Astro και συμπληρώνεται από επιπλέον μπλε τόνους που παρατηρούνται στις τρείς πλευρικές εισόδους αέρα, τις δαγκάνες φρένων και το λογότυπο. Η Levante Hybrid κάθεται σε τροχούς 21 ιντσών και χρησιμοποιεί τους αναθεωρημένους προβολείς που φαίνονται στο MY2021 της Maserati, καθώς επίσης και μία αναβαθμισμένη οθόνη αφής 8,4 ιντσών που ενώθηκε με την οθόνη του οδηγού επτά ιντσών. Η Maserati δέχεται ήδη παραγγελίες στην Ευρώπη με τις παραδόσεις να αρχίζουν από τον Ιούνιο.

guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,494FansLike
727FollowersFollow
298FollowersFollow
1,930SubscribersSubscribe