Το Toyota Mirai, ως το πρώτο sedan της ιαπωνικής εταιρίας με κινητήρα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, που ανακοινώθηκε το 2016, λαμβάνει ολικό ανασχεδιασμό εν όψη του νέου μοντέλου, με τις πωλήσεις του να αρχίζουν στο τέλος του 2021.

Ο νέος σχεδιασμός πρωτοεμφανίστηκε το 2019 στο Auto Show του Los Angeles. Το αμάξωμα μεγάλωσε συνολικά φτάνοντας σε μήκος τα 4,97 μέτρα (4,88 μέτρα το τωρινό μοντέλο). Η νέα πλατφόρμα του Mirai, που είναι δανεισμένη από την Lexus, είναι πιο άκαμπτη από την τωρινή και η κίνηση αναμένεται να μεταβεί από τους μπροστά στους πίσω τροχούς, μια αλλαγή που αναμένεται να προσφέρει μια πιο σπορ εμπειρία οδήγησης.

Η Toyota δεν έχει ακόμη αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά γνωρίζουμε ότι το μεγαλύτερο μέγεθος του αυτοκινήτου επέτρεψε στους μηχανικούς να τοποθετήσουν μεγαλύτερες δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου. Αναμένεται έως και 30% αύξηση σε σύγκριση με το τωρινό μοντέλο, κάτι που θα επιτρέψει στο νέο Mirai να διανύσει 480 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Οι Ιάπωνες υποσχέθηκαν επίσης ισχύς μεγαλύτερης των 153 ίππων που υπάρχουν στο μοντέλο του 2016.

Toyota Mirai 2021 interior

Όσον αφορά στο εσωτερικό, το Mirai έχει πάρει πάρα πολλά στοιχεία από τα σαλόνια της Lexus. Το ταμπλό δεν έχει πλέον κουμπιά και όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από μία τυπική οθόνη αφής 12,3 ιντσών. Πλάι σε αυτή υπάρχει μία οθόνη 8 ιντσών που εξυπηρετεί το ταμπλό οργάνων. Ο καθρέφτης θα είναι και αυτός ψηφιακός καθώς, όπως είπε η Toyota, θα λαμβάνει εικόνα μέσω κάμερας.

Επιπλέον premium πρόσθετα θα αποτελούν τα θερμαινόμενα καθίσματα, ένα σύστημα ελέγχου κλίματος τριών ζωνών, οθόνη αφής στα πίσω καθίσματα για έλεγχο κλιματισμού και ήχου, κάμερα surround προβολής και σύστημα ήχου 14 ηχείων JBL. Θα διατίθενται επίσης ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως υποβοήθηση στάθμευσης, προειδοποίηση σύγκρουσης και ανίχνευση πεζών.