Στο σαλόνι της Γενεύης το 2019, η Toyota προανήγγειλε ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα το οποίο πρόκειται να δούμε κάποια στιγμή μέσα στο 2020. Στη Γενεύη, το πρωτότυπο αυτό δεν είχε ακόμη όνομα παρά μόνο την κωδική ονομασία Ultra Compact BEV και η ημερομηνία κυκλοφορίας είχε οριστεί για τα τέλη του 2020.

H ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έφτασε στο σημείο λοιπόν της αποκάλυψης του Toyota C+pod, την εμπορική, ουσιαστικά, έκδοση του Ultra Compact BEV. H Toyota στοχεύει στην παροχή κινητικότητας σε ένα αμάξωμα εξαιρετικά μικρού μεγέθους, ιδανικό για αστικές και επαρχιακές μετακινήσεις.

Το C+pod έχει μήκος 2,49 μέτρα, πλάτος 1,29 μέτρα και 1,55 μέτρα ύψος, γεγονός που το κάνει μικρότερο και στενότερο από το Smart ForTwo EQ. Τα εξωτερικά πάνελ αυτού του EV είναι κατασκευασμένα από πλαστικό για να μειωθεί όσο γίνεται περισσότερο το βάρος το οποίο ανέρχεται σε μόλις 690 κιλά. Σε αντίθεση με το Toyota i-Road, το οποίο είναι πρακτικά μία μοτοσικλέτα με τρεις τροχούς, το C+pod Μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα. Είναι το τέλειο όχημα για μικρές αποστάσεις με όχι πολλές αποσκευές καθώς ο χώρος πίσω από τα καθίσματα είναι εξαιρετικά περιορισμένος.

Αλλά, όπως και το i-Road, το C+pod τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου με ονομαστική ισχύ 9,06 kWh. Το μικρό EV μπορεί να φτάσει τα 150 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, αλλά μην περιμένετε να τα καλύψετε σε μικρό χρονικό διάστημα. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 12,3 ίππους και 56Nm ροπής στους πίσω τροχούς, με τελική ταχύτητα τα 60 χλμ./ώρα.

Το Toyota C+pod διατίθεται τώρα στην Ιαπωνία με αρχική τιμή που αντιστοιχεί περίπου σε 13.025 ευρώ. H Toyota δεν αποκάλυψε ακόμα τη διαθεσιμότητα του C+pod στην παγκόσμια αγορά.