Όποτε ρωτήθηκαν για την περίπτωση παραγωγής μίας ηλεκτρικής “M” κατηγορίας, οι ισχυροί της BMW επέμεναν σταθερά ότι κάτι τέτοιο απέχει πολύ. Ωστόσο, φαίνεται ότι αυτό θα φτάσει πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο.
Στην αναφορά πωλήσεών της για το 2020, το M Division, υπεύθυνο για την σειρά M της BMW, παρουσίασε επίσημη επιβεβαίωση για τα μελλοντικά της σχέδια. «Κατά τη διάρκεια του έτους 2021, η BMW M GmbH θα παρουσιάσει για πρώτη φορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο απόδοσης», σημειώνει το δελτίο τύπου.
Δεν αναμένεται, βέβαια, να είναι κάποια πολύ δυνατή έκδοση, ούτε κάποια μετατροπή ενός εκ των μεγάλων οχημάτων της σειράς. Αντ’ αυτού, ένας εξηλεκτρισμός της M135i ή της M340i φαντάζουν τα πιο πιθανά σενάρια. Ο πιθανότερος υποψήφιος μάλιστα για το πρώτο ηλεκτρικό M, είναι η i4, η οποία θα αποκαλυφθεί πλήρως αργότερα μέσα στο έτος. Ένα M-i4 μπορεί να κυκλοφορήσει παράλληλα με το i4, αντικατοπτρίζοντας την τακτική που ακολουθούσε η BMW για πολλά από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης που αποκαλύφθηκαν τα τελευταία χρόνια.
Το i4 είναι ήδη έτοιμο για παραγωγή και αποδίδει 523 ίππους επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα, παρά το γεγονός ότι φέρει μία μπαταρία 550 κιλών. Το αμφιλεγόμενο crossover iX, παρόμοιας ισχύος με το i4 στην τυπική του μορφή, θα μπορούσε επίσης να είναι υποψήφιο. Ό,τι κι αν φτάσει πρώτο, η BMW υπόσχεται μια εντελώς νέα γενιά της διακριτικής αίσθησης Μ.
Με αυτά τα σχέδια εξηλεκτρισμού καθώς και ένα λανσάρισμα στην αγορά για τα M3 και M4 που συμβαίνει αυτή τη στιγμή, το 2021 αναμένεται να είναι μια μεγάλη χρονιά για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Το 2020, κύλισε ομαλά αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά έξι τοις εκατό σε 144.218 μονάδες παρά την παγκόσμια πανδημία. Ο ανταγωνιστής της BMW Μ, η Mercedes-AMG, από την άλλη, είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 5% σε 125.129 μονάδες.