fbpx

Το Ratchet & Clank: Rift Apart αναπτύχθηκε χωρίς crunching

Σε μια βιομηχανία όπου ακούμε πως το crunching είναι ένα συχνότατο φαινόμενο λόγω των υπερβολικών υποσχέσεων των εταιρειών, είναι αρκετά ωραίο να ακούμε και για ομάδες που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τρόπο ανάπτυξης. Ο λόγος για την Insomniac και το πιο πρόσφατο παιχνίδι τους, το Ratchet & Clank: Rift Apart.

Όπως επιβεβαιώνουν μέλη της ομάδας ανάπτυξης του παιχνιδιού, το παιχνίδι αναπτύχθηκε σε ένα πλήρως crunch-free περιβάλλον. Σε ένα tweet ο game designer Grant Parker ανέφερε ότι όλο το διάστημα εργαζόταν 40 ώρες τη βδομάδα.

Σε άλλο tweet ως απάντηση στο παραπάνω, η animator της Insomniac, Lindsay Thompson, απάντησε ότι πέρα από μερικά βράδια για να τελειώσει τις δουλειές της δεν υπήρχε κάποια πίεση από την εταιρεία.

Τέλος, και ο narrative coordinator της εταιρείας Justin Fennessy απάντησε στο tweet της Thompson λέγοντας ότι οι όποιες υπερωρίες περάσαν ευχάριστα λόγω του περιβάλλοντος που επικρατούσε ανάμεσα στους εργαζόμενους της εταιρείας.

Μετά από φήμες για εταιρείες όπως η Naughty Dog που πίεσε αρκετά τους υπαλλήλους για την ανάπτυξη του The Last of Us 2, ή η CD Projekt RED που πίεσε τους υπαλλήλους για να τελειώσουν με το Cyberpunk, και τελικά βγήκε αρκετά προβληματικό, η Insomniac με το Ratchet & Clank: Rift Apart και τις αρκετά καλές έως τώρα κριτικές του, ίσως δείξει έναν άλλο δρόμο για τις εταιρείες χωρίς περιττό crunching. Τα games μπορούν να αργούν λίγο και οι εταιρείες να μην κυνηγάνε τα πλασματικά πολλές φορές χρονοδιαγράμματα, εάν το τελικό αποτέλεσμα που έχει στα χέρια του ο παίκτης είναι ποιοτικώς ανώτερο.

Διαβάστε επίσης: Αστοχία υλικού προκάλεσε προβλήματα σε εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου

Gaming PC Builds
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,485FansLike
727FollowersFollow
294FollowersFollow
1,950SubscribersSubscribe