fbpx

Το Forza Horizon 5 θα περιλαμβάνει ray tracing μέχρι και στον ήχο

Το Forza Horizon 4 ήταν ένα παιχνίδι που εκτιμήθηκε από πολλούς αλλά είχε ένα πολύ μεγάλο μειονέκτημα: τον ήχο. Όπως έλεγαν πολλοί fans, οι ήχοι του παιχνιδιού ήταν όχι μόνο ιδιαίτερα φτωχοί αλλά δεν παρουσίαζαν και την διαφοροποίηση που θα περίμενε κανείς. Αυτό ήταν που παρατήρησε και η εταιρεία και δεσμεύτηκε να φτιάξει στο νέο κεφάλαιο της σειράς, Forza Horizon 5.

Όπως περιγράφονται με πολύ απλούς και σχετικά καθημερινούς για το gaming κοινό όρους, οι ήχοι στο νέο game θα διαθέτουν όχι μόνο ray tracing, αλλά θα τρέχουν στα 90 FPS. Επειδή όμως αυτό δεν βγάζει και ιδιαίτερο νόημα, ουσιαστικά οι ήχοι θα διαφοροποιούνται από περιβάλλον σε περιβάλλον, με το τοπίο να παίζει καθοριστικό ρόλο στο πώς μεταδίδεται ο ήχος.

Εάν για παράδειγμα ο παίκτης βρίσκεται σε πόλη, οι ήχοι θα αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους διαφορετικά από ότι αν βρισκόταν σε κάποιο ανοιχτό τοπίο ή σε κάποιο δάσος. Επίσης θα υπάρχει κάτι που ονομάζεται “Granular Hybrid Looping” και ουσιαστικά μεταφράζει κάθε κίνηση σε ήχο μέσω εκατοντάδων μικρών audio files.

Το Ray Tracing του ήχου πολύ πιθανόν να αναφέρεται σε κάποιου είδους αναπαράσταση του φαινομένου Doppler στο Forza Horizon 5, όπου οι ήχοι αντανακλώνται και επηρεάζονται από τις σχετικές αποστάσεις των άλλων αντικειμένων καθώς και την ταχύτητα του ίδιου οχήματος.

Αναλυτικά μπορείτε να δείτε την πλήρη τελευταία παρουσίαση του παιχνιδιού εδώ.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται foldable κινητό από την Honor με κύρια οθόνη 8 ιντσών

Gaming PC Builds
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,485FansLike
727FollowersFollow
287FollowersFollow
1,950SubscribersSubscribe