Σύμφωνα με μια πηγή από την Πολωνία, ο κύριος λόγος της καθυστέρησης του Cyberpunk 2077 οφείλεται στο γεγονός πως η τρέχουσα γενιά κονσολών δεν είναι αρκετά δυνατή για να σηκώσει το παιχνίδι.

Την προηγούμενη εβδομάδα η CD Projekt Red ανακοίνωσε την αναβολή της κυκλοφορίας του παιχνιδιού για τον Σεπτέμβριο του 2020. Η εταιρεία ανέφερε πως η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει ολοκληρωθεί ωστόσο θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να διορθωθούν προβλήματα και bugs που υπάρχουν στην τρέχουσα έκδοση του παιχνιδιού.

Τελικά ίσως αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους που η CD Projekt Red αποφάσισε να αναβάλλει την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Ωστόσο, σύμφωνα με την πηγή η τρέχουσα γενιά κονσολών είναι το βασικό πρόβλημα για τους developers. Πιο συγκεκριμένα, το Xbox One δεν είναι αρκετά δυνατό για να “σηκώσει” το Cyberpunk 2077 και η εμπειρία στην συγκεκριμένη κονσόλα είναι “αρκετά μη-ικανοποιητική“.

Ας ελπίσουμε πως η CD Projekt Red θα καταφέρει να βελτιστοποιήσει την απόδοση του παιχνιδιού δίχως να κάνει υποχωρήσεις στα γραφικά.

Ασχολούμαι με την αρθρογραφία από τα 13 μου και δεν αφήνω κανένα νέο να λείπει από την ιστοσελίδα. Λάτρης των Photography/Cinematography και φανατικός υποστηρικτής του Peter McKinnon. Παίζω κυρίως FPS παιχνίδια αλλά όταν βαριέμαι το γυρνάω σε Strategy.