fbpx

Η καθυστέρηση του Cyberpunk 2077 οφείλεται στην χαμηλή απόδοση των κονσολών

Σύμφωνα με μια πηγή από την Πολωνία, ο κύριος λόγος της καθυστέρησης του Cyberpunk 2077 οφείλεται στο γεγονός πως η τρέχουσα γενιά κονσολών δεν είναι αρκετά δυνατή για να σηκώσει το παιχνίδι.

Την προηγούμενη εβδομάδα η CD Projekt Red ανακοίνωσε την αναβολή της κυκλοφορίας του παιχνιδιού για τον Σεπτέμβριο του 2020. Η εταιρεία ανέφερε πως η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει ολοκληρωθεί ωστόσο θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να διορθωθούν προβλήματα και bugs που υπάρχουν στην τρέχουσα έκδοση του παιχνιδιού.

Τελικά ίσως αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους που η CD Projekt Red αποφάσισε να αναβάλλει την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Ωστόσο, σύμφωνα με την πηγή η τρέχουσα γενιά κονσολών είναι το βασικό πρόβλημα για τους developers. Πιο συγκεκριμένα, το Xbox One δεν είναι αρκετά δυνατό για να “σηκώσει” το Cyberpunk 2077 και η εμπειρία στην συγκεκριμένη κονσόλα είναι “αρκετά μη-ικανοποιητική“.

Ας ελπίσουμε πως η CD Projekt Red θα καταφέρει να βελτιστοποιήσει την απόδοση του παιχνιδιού δίχως να κάνει υποχωρήσεις στα γραφικά.

READ MORE

3DMark: Αποκτήστε το πασίγνωστο PC benchmark μόλις με 3.74€

Το πρόγραμμα 3DMark είναι ίσως ο απαραίτητος εξοπλισμός που χρειάζεται ο κάθε gamer. Πρόκειται για ένα λογισμικό για υπολογιστές, το οποίο μετράει τις επιδόσεις...

Γιατί μας αρέσει να νευριάζουμε;

Ανοίγεις τον υπολογιστή με σκοπό να παίξεις κάποιο παιχνίδι, multiplayer κατά προτίμηση. Βλέπεις παιχνίδια τύπου Valorant, LoL να σε κοιτάνε επιθετικά, και σκέφτεσαι ήδη...

Το Doom Eternal έρχεται στο Xbox Game Pass μέσα στον Οκτώβρη

Το Doom Eternal όπως φαίνεται είναι το νέο παιχνίδι που θα μπει στην λίστα των παιχνιδιών που είναι διαθέσιμα μέσω του Xbox Game Pass. Η...

FIND US ON

5,489FansLike
727FollowersFollow
303FollowersFollow
1,570SubscribersSubscribe