Όλοι έχει τύχει κάποιες φορές να μην εξυπηρετηθούμε πλήρως από κάποιο τηλεφωνικό κέντρο. Κάποιοι ψύχραιμοι θα στραφούν στο ίντερνετ, κάποιοι λιγότερο ψύχραιμοι θα κάνουν ένα, ίσως και δύο τηλεφωνήματα μέχρι να λυθούν τα παράπονα τους. Ο συγκεκριμένος κύριος όμως, αποφάσισε ότι δεν θα σταματήσει να παίρνει τηλέφωνο, μέχρι να εξυπηρετηθεί.

Ο 71χρονος Ακιτόσι Οκαμότο έπαιρνε τηλέφωνο τα τελευταία δύο χρόνια το KDDI, που ασχολείται με θέματα τεχνολογίας. Αιτία ήταν ότι το τηλέφωνο του δεν έπιανε τους αγαπημένους του ραδιοφωνικού σταθμούς. Χαρακτηριστικό είναι ότι τον προηγούμενο μήνα, σε μια βδομάδα πέτυχε 412 τηλεφωνήματα. Γενικότερα, κατά μέσο όρο έπαιρνε τηλέφωνο 32 με 33 φορές τη μέρα.

Βέβαια, κάτι τέτοιο εμποδίζει την ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας, όπως μπορεί κανείς να καταλάβει. Αυτό όμως είναι παράνομο στην Ιαπωνία γι’ αυτό και ο 71χρονος παραπέμφθηκε σε δική, μετά από καταγγελία της εταιρείας.

Η δική είναι σε εξέλιξη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Διέρρευσε φωτογραφία του PlayStation 5 devkit – Ο λόγος του περίεργου σχεδιασμού του

Επειδή δε το ψήνω να περνάω μαθήματα, λέω να γράφω άρθρα. Λογικά θα με βρει κανείς ανά πάσα σχεδόν ώρα σε ένα από τα παρακάτω.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here