fbpx

24.000 τηλεφωνήματα από ηλικιωμένο για παράπονα στην Ιαπωνία

Όλοι έχει τύχει κάποιες φορές να μην εξυπηρετηθούμε πλήρως από κάποιο τηλεφωνικό κέντρο. Κάποιοι ψύχραιμοι θα στραφούν στο ίντερνετ, κάποιοι λιγότερο ψύχραιμοι θα κάνουν ένα, ίσως και δύο τηλεφωνήματα μέχρι να λυθούν τα παράπονα τους. Ο συγκεκριμένος κύριος όμως, αποφάσισε ότι δεν θα σταματήσει να παίρνει τηλέφωνο, μέχρι να εξυπηρετηθεί.

Ο 71χρονος Ακιτόσι Οκαμότο έπαιρνε τηλέφωνο τα τελευταία δύο χρόνια το KDDI, που ασχολείται με θέματα τεχνολογίας. Αιτία ήταν ότι το τηλέφωνο του δεν έπιανε τους αγαπημένους του ραδιοφωνικού σταθμούς. Χαρακτηριστικό είναι ότι τον προηγούμενο μήνα, σε μια βδομάδα πέτυχε 412 τηλεφωνήματα. Γενικότερα, κατά μέσο όρο έπαιρνε τηλέφωνο 32 με 33 φορές τη μέρα.

Βέβαια, κάτι τέτοιο εμποδίζει την ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας, όπως μπορεί κανείς να καταλάβει. Αυτό όμως είναι παράνομο στην Ιαπωνία γι’ αυτό και ο 71χρονος παραπέμφθηκε σε δική, μετά από καταγγελία της εταιρείας.

Η δική είναι σε εξέλιξη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Διέρρευσε φωτογραφία του PlayStation 5 devkit – Ο λόγος του περίεργου σχεδιασμού του

READ MORE

Μια Γνώμη Για το πως να χαλάσεις ένα καλό παιχνίδι

Το να δημιουργήσεις ένα παιχνίδι είναι μια μεγάλη υπόθεση. Είναι μια μίξη ιστορίας, χαρακτήρων, τοποθεσίας, gameplay, και αρκετών άλλων παραγόντων που θα μας έπαιρνε...

Λάθη σε παλιές ελληνικές ταινίες που ίσως δεν είχατε προσέξει (Μέρος Β’)

Πριν λίγες μέρες είδαμε στο Μέρος Α' του άρθρου μας, λάθη σε Ελληνικές ταινίες που ίσως δεν είχατε προσέξει ποτέ. Σε αυτό το άρθρο, θα...

Sony: “Κατά 100 φορές πιο γρήγορη η φόρτωση παιχνιδιών του PlayStation 5 από το PS4”

Αυτή την στιγμή που μιλάμε η Sony έχει αποκαλύψει ελάχιστες πληροφορίες για το PlayStation 5. Πέρα από μια ζωντανή μετάδοση της εταιρείας που προοριζόταν...

FIND US ON

5,084FansLike
729FollowersFollow
313FollowersFollow
1,480SubscribersSubscribe