fbpx

NBA 2K22 – Review

It’s the NBA, here on 2K sports! Λιγότερο από δύο μήνες από το ξεκίνημα της νέας σεζόν του NBA και το 2K22 είναι εδώ. Όπως κάθε κυκλοφορία NBA 2K τα τελευταία χρόνια, έτσι και η φετινή συνοδεύεται από αμφιβολία, αρνητικές και κριτικές και το κλασικό σχόλιο, ότι θα είναι ίδιο με το προηγούμενο. Ευτυχώς για όλους μας, το NBA 2K22 δεν είναι ίδιο με το 2K21, το οποίο μας είχε απογοητεύσει σε μεγάλο βαθμό. Μεταξύ μας, μακάρι το 2K21 να ήταν ίδιο με το 2K20, γιατί έτσι δε θα βλέπαμε τη μετριότητα που είδαμε πέρυσι.

Ένα από τα θετικά που πρέπει να αναφέρουμε πρώτο, είναι ότι αυτή τη φορά η 2K κράτησε τις υποσχέσεις της και πράγματι είδαμε στο παιχνίδι τα νέα features που μας είχε προαναγγείλει. Αρκετά από αυτά δουλεύουν όπως θα έπρεπε, ενώ άλλα δεν έχουν την επιρροή που περιμέναμε να έχουν στο gameplay. Όπως και να έχει, αυτή ήταν μια θετική κίνηση από τη μεριά της εταιρείας. Από εκεί και πέρα, το παιχνίδι έχει όπως πάντα τα καλά του και τα κακά του.

NBA 2K22

Φυσικά, το κομμάτι από το οποίο οφείλουμε ξεκινήσουμε είναι το gameplay. Η 2K είχε υποσχεθεί αλλαγές και βελτιώσεις, τόσο στο dribbling όσο και στο shooting, τις οποίες και είδαμε. Το shot meter είναι πολύ πιο ευδιάκριτο από το προηγούμενο και οι ντρίμπλες και οι συνδυασμοί αυτών είναι αναβαθμισμένα. Το παιχνίδι συνολικά είναι πιο fast paced, πράγμα που ήταν αναγκαίο. Από τις αλλαγές αυτές έχει επωφεληθεί και το παιχνίδι με πλάτη στο καλάθι, μια και είναι πλέον εφικτό να επιλέξεις τις κινήσεις σου ανάλογα με την άμυνα και όχι ανάλογα με το aiming. Το AI έχει διαφορετική συμπεριφορά. Αρχικά τιμωρεί την άμυνα εκτός μπάλας με ωραίο τρόπο. Σε αναγκάζει να έχεις το νου σου στα off ball actions για να βγάλεις άμυνα και γενικά βγαίνουν πιο ωραία από screen οι σουτέρ, γιατί είναι αισθητά πιο γρήγορο το παιχνίδι.

Επίσης, παίζει πολύ καλή άμυνα τόσο στο set παιχνίδι, όσο και στο transition. Ίσως είναι τυχαίο, αλλά παίζει να έφαγα προσποίηση από το παιχνίδι για να νομίζω ότι ήταν ελεύθερος ο παίκτης και τελικά πετάχτηκε και την έκλεψε ο αμυντικός (trademark άμυνα Rudy Fernandez για όσους έχουν στο μυαλό τους για τι πράγμα μιλάω). Ακόμα, μπορείς να έχεις πιο συχνά πλέον perfect release σε μαρκαρισμένο τρίποντο και σε catch and shoot. Σε ενθαρρύνει να σουτάρεις με καλούς σουτέρ. Και με 33% covered έβγαλα green release με Seth Curry για παράδειγμα.

NBA 2K22

Κάτι που μου έκανε άσχημη εντύπωση, είναι ότι στην άμυνα δίνει αρκετό προβάδισμα στον αμυνόμενο όσο αφορά στη δύναμη. Δεν είναι δυνατόν ο Γιάννης να μην μπορεί να πάει “καροτσάκι” μέχρι το καλάθι τον Crowder, δε βγάζει νόημα αυτό. Στην πραγματικότητα σε όλους τους τελικούς ο Γιάννης έκανε ωμό overpower τον Ayton, αλλά στο 2K22 για κάποιο λόγο ξεκινάς μπάσιμο και έρχεται πάνω σου στο δεύτερο βήμα ο Crowder και για κάποιο λόγο επηρεάζει την έκβαση της φάσης. Καμία επαφή με την πραγματικότητα σε αυτό το κομμάτι.

Επιπλέον, τελειώνοντας με το gameplay, θέλω να απευθύνω μια έκκληση στην 2K: Ας μπει και κανένα ελεύθερο τρίποντο χωρίς να είναι perfect release στο Hall of Fame, δε θα πάθετε κάτι. Να πω ότι δεν μπαίνει επειδή υπάρχει καλή άμυνα, εντάξει, αλλά τα ελεύθερα γιατί; Αν είναι ανεβάζοντας επίπεδο να γίνεται πιο δύσκολο το παιχνίδι επειδή είναι άνισο δεν κάνουμε κάτι. Αυτά ήθελα να πω, πάμε παρακάτω.

Συνεχίζοντας, θέλω να αναφερθώ σε μια μεγάλη αλλαγή, που δεν έχει γίνει όπως θα έπρεπε. Μιλάω για το commentary, όπου πλέον δεν υπάρχει αποκλειστικά η φωνή που είχαμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Αντ’ αυτού σε μερικά ματς (απ’ ό,τι καταλαβαίνω εξαρτάται από το γήπεδο στο οποίο παίζεις), έχουμε άλλη φωνή και άλλον ρεπόρτερ γηπέδου. Στη θέση του David Aldridge έχει μπει η Allie LaForce και στη θέση της Doris Burke ο Grant Hill. Η μεγάλη αλλαγή, βέβαια, είναι στο βασικό commentator και δεν είναι καθόλου καλή. Το commentary του Kevin Harlan είναι πάντα εξαιρετικό, αλλά αυτό του Brian Anderson δεν παλεύεται και, πιστέψτε με, το θέτω διακριτικά. Για να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος, φαίνεται σαν να έχει ηχογραφήσει πέντε-δέκα lines όλα και όλα. Το τρομερό, όμως, είναι το πώς αντιδράει σε σουτ που είναι για την ισοφάριση ή για το προσπέρασμα, στην πρώτη περίοδο. Σε αυτά ο τύπος φωνάζει λες και το σουτ ήταν για τη νίκη, λες και πρόκειται για buzzer beater. Καμία λογική. Ακόμα, έπεσα σε ένα bug. Κάποια στιγμή στον αγώνα μιλάει η Allie LaForce και στην οθόνη γράφει: “Reporting: David Aldridge”.

NBA 2K22

Από εκεί και πέρα, μπορούμε να πούμε ότι έχουν βελτιωθεί κάποια aninmations σε jumpshots, όχι κάτι ιδιαίτερο, όμως. Τουλάχιστον έφτιαξαν το σουτ του Doncic που μας είχε βγάλει τα μάτια στο προηγούμενο και φυσικά είναι και ο cover player του NBA 2K22. Θέλω να αναφέρω και δύο μικρά αρνητικά που δεν επηρεάζουν τόσο, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν αλλάζει εδώ και τόσα χρόνια η κάμερα στα ματς του My Career που δεν είναι στο ΝΒΑ. Μου είναι πραγματικά αδύνατο να κατανοήσω γιατί υπάρχει μόνο η default κάμερα. Δεύτερον, για μια ακόμα χρονιά δεν υπάρχει καμία προσθήκη στις κλασικές ομάδες του παρελθόντος. Γινόμαστε γραφικοί, αλλά υπάρχουν κραυγαλέες απουσίες εκεί εδώ και χρόνια, τις οποίες δεν έχει νόημα να απαριθμήσουμε ξανά.

Πέραν όλων αυτών, το NBA 2K22 είχε αρκετές μικρές λεπτομέρειες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο. Αρχικά, έχει light και dark mode για το γενικό overlay. Επιπλέον, έχει αλλάξει σειρά των modes στο menu. Αλλαγμένο είναι και το εικονίδιο του loading, που δεν αλλάζει ιδιαίτερα την επιτυχημένη συνταγή που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια και είναι πιο όμορφο και πιο μοντέρνο, στα δικά μου μάτια τουλάχιστον.

Κάτι λίγο ασήμαντο που θα ήθελα να μοιραστώ, έχει να κάνει με το MyLeague. Στην πρώτη μου offseason σε αυτό, για κάποιο λόγο αποσύρθηκε ο LeBron! Φυσικά είχε έναν τραυματισμό που ενδεχομένως να έπαιξε ρόλο σε αυτό, αλλά και πάλι, δεν ήταν κάτι που αγνοείς εύκολα.

Εν συντομία, το NBA 2K22 παρουσιάζεται αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το 2K21, αλλά αυτό δεν αποτελεί και κατόρθωμα απαραίτητα. Είναι πολύ πιο ευχάριστο, αλλά παρουσιάζει αρκετά θέματα και μια συνεχόμενη απουσία νέου και ενδιαφέροντος περιεχομένου (MyCareer εσένα κοιτάω). Καθώς δεν υπάρχει κάτι άλλο για τους φίλους του μπάσκετ, ωστόσο, τουλάχιστον φέτος μπορούμε να πούμε ότι το παιχνίδι είναι σε μια καλή κατάσταση.

SCORE

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΙΤΛΟΥ

Τίτλος: NBA 2K22
Ημερομηνία Κυκλοφορίας: 10/09/2021
Διαθέσιμο σε: PC, XONE, XSS/X, PS4, PS5
Δοκιμάστηκε σε: PC
Είδος: Sports
Προγραμματιστής: Visual Concepts
Εκδότης: 2K
Διανομέας: CD Media

ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ

Το NBA 2K22 δεν είναι ίδιο με τον προκάτοχό του και αυτό από μόνο του είναι θετικό. Είναι βελτιωμένο σε πολλά, αλλά όχι όσο χρειάζεται, σε κάποια άλλα.
guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια