fbpx

Παρόμοιο με το GTA Online θα είναι το multiplayer του Cyberpunk 2077

Το Cyberpunk 2077 άργησε να κυκλοφορήσει και γνωρίζαμε ότι θα καθυστερήσει το multiplayer, πόσο μάλλον τώρα που οι devs τρέχουν να σώσουν το κανονικό παιχνίδι από τα bugs και τα προβλήματα. Επομένως είναι δεδομένο ότι το Multiplayer του θα καθυστερήσει πολύ καιρό, αλλά με κάποιο datamine αποκαλύφθηκαν πολλά στοιχεία του τα οποία βρίσκονταν στο βασικό παιχνίδι με τη μορφή αρχείων. Σύμφωνα με το DSOG, στο Multiplayer εντοπίστηκαν μέχρι στιγμής δύο είδη gamemodes, τα απλά Deathmatch καθώς και ένα mode ληστειών. Σύμφωνα με την ίδια σελίδα, οι ληστείες φαίνεται να λειτουργούν όπως τα απλά quests του story mode.

Άλλα leaks φανερώνουν την ύπαρξη class παικτών, match time καθώς και lobby μεταξύ άλλων.

Όπως δείχνει και ο κώδικας που βρέθηκε:

  • MP.Heist.DebugMessageNameChanged
  • MP.Heist.MessagePlayerReady
  • MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
  • ++ %s joined the heist
  • — %s left the heist
  • Character.Cpo_Muppet_Solo
  • Character.Cpo_Muppet_Assassin
  • Character.Cpo_Muppet_Netrunner
  • Character.Cpo_Muppet_Techie
  • lobby
  • cpo_heist_started
  • Character.Cpo_Muppet_Default
  • Character.
  • Character.Cpo_Default_Player

Σύμφωνα με άλλα στοιχεία βρίσκεται και η δυνατότητα P2P σύνδεσης και hosting, αν και θα μπορούσε να υπάρχει μόνο για εσωτερικό testing και να μην έχει να κάνει με κάποιο στοιχείο του παιχνιδιού.

Βέβαια, παρ’ όλα τα leaks, δεν γνωρίζουμε πως ακριβώς θα λειτουργεί το multiplayer του Cyberpunk 2077, και το πιο πιθανό είναι να μην μάθουμε για αρκετό καιρό, για τους λόγους που αναφέραμε και στην αρχή.

guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια

READ MORE

FIND US ON

6,172FansLike
727FollowersFollow
301FollowersFollow
1,860SubscribersSubscribe