Η ομάδα του World of Warcraft εργάζεται σε ένα καλύτερο σύστημα για τα dungeons

Το World of Warcraft έχει κάποια απίστευτα dungeons. Κάποια μάλιστα όπως το Torghast, Tower of the Damned αλλάζει και layout κάθε φορά που το εξερευνά ο παίκτης, προσθέτοντας επιπλέον δυσκολία. Φυσικά, αν κάπου προς το τέλος ή στο τελικό boss ο παίκτης πεθάνει, χάνεται κατευθείαν όλη του η πρόοδος και ουσιαστικά όλος του ο χρόνος πάει χαμένος.

Όπως είπε ο Ion Hazzikostas, ο Game Director του παιχνιδιού:

Από το feedback του  παιχνιδιού καταλάβαμε ότι οι παίκτες απολαμβάνουν να έχουν όλη τη δύναμη και να είναι κάτι το ασταμάτητο, αλλά παράλληλα το να χάσεις στο Torghast είναι κάτι απίστευτα απογοητευτικό, ίσως η χειρότερη εμπειρία στο Warcraft, και αυτό είναι κάτι που θέλουμε να αλλάξουμε. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να αναθεωρήσουμε το σύστημα επιτυχιών και ηττών. […] Τι θα γινόταν εάν είχαμε ένα σύστημα rating όπου θα ωθούσε τον παίκτη σε περισσότερες επιτυχίες; Πάντα θα θέλει κανείς να τα πάει καλύτερα αλλά ποτέ δεν θα φεύγει με άδεια χέρια.

Η ομάδα του World of Warcraft θα έχει περισσότερα να μοιραστεί όταν το Public Test Realm ξεκινήσει για το Chains of Domination, ενώ περιμένουν και αρκετό feedback για να σχεδιάσουν ανάλογα και τα βήματά τους. Όπως δήλωσε αργότερα ο Hazzikostas, πιστεύει το παιχνίδι στο σύνολο και το Torghast ειδικότερα είναι πολύ καλές εμπειρίες, αλλά δεν χρειάζεται να καταλήγουν σε εκνευρισμό.

Οι αλλαγές αυτές ανακοινώθηκαν νωρίς το πρωί στη φετινή Blizzconline.

0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια

READ MORE

Αλλάζει η απόφαση για τα online καταστήματα των PS3 και PS Vita

Η Huawei θα “κυκλοφορήσει” το δίκτυο 6G το 2030

Η Epic δίνει 5 δωρεάν παιχνίδια αυτή την εβδομάδα

FIND US ON