Ερευνητές θα μελετήσουν στοχευμένες διαφημίσεις του Facebook

Σύμφωνα με αναφορές, από την 1η Φεβρουαρίου του 2021 ερευνητές θα έχουν πρόσβαση σε κοινωνικά ζητήματα, εκλογικές και πολιτικές στοχευμένες διαφημίσεις που εμφανίστηκαν στο Facebook και το Instagram, τρεις μήνες πριν από την ημέρα των εκλογών των Η.Π.Α..

Η έχει δημιουργήσει ένα ειδικό εργαλείο, το οποίο θα χρησιμοποιούν μόνο ακαδημαϊκοί ερευνητές για να μελετήσουν τον αντίκτυπο των προϊόντων του Facebook στις εκλογές. Όλα αυτά θα περιλαμβάνουν μέτρα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των ανθρώπων και τη διατήρηση της ασφάλειας στην πλατφόρμα του Facebook. Το συγκεκριμένο εργαλείο ονομάζεται Open Research and Transparency (FORT) και είναι αυτό που θα προσφέρει όλα τα δεδομένα στους ερευνητές.

Έχουμε ακούσει σχόλια, ιδιαίτερα από την ακαδημαϊκή κοινότητα, ότι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι επιλέγουν να στοχεύσουν κοινό είναι το κλειδί για να μάθουμε περισσότερα σχετικά με τον αντίκτυπο των ψηφιακών διαφημίσεων σε συγκεκριμένες εκδηλώσεις όπως οι εκλογές. Αναγνωρίζουμε ότι η κατανόηση του διαδικτυακού πολιτικού διαφημιστικού τοπίου είναι το κλειδί για την προστασία των εκλογών και γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας.

Επίσης από την πρώτη μέρα του επόμενου μήνα, όλοι θα έχουν πρόσβαση σε στοιχεία όπως οι δαπάνες των εκλογών του 2020 σύμφωνα με την “βιβλιοθήκη διαφημίσεων” του Facebook. Με άλλα λόγια, ένας απλός χρήστης θα έχει πρόσβαση σε στοιχειά που αναφέρουν πόσα λεφτά ξοδεύτηκαν στις διαφημίσεις από τους υποψηφίους της Προεδρίας, της Γερουσίας και τα λοιπά. Όλα αυτά εννοείται πως αφορούν στις εκλογές στην Αμερική και στις στοχευμένες διαφημίσεις μέσω του Facebook και του Instagram.

0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια

READ MORE

FIND US ON

6,170Fans
727Followers
301Followers
1,820Subscribers