fbpx

LG: Τέλος από την αγορά των smartphones και επισήμως

Φαίνεται πως οι προηγούμενες φήμες που είχαν κυκλοφορήσει κατευθείαν από την Κορέα ήταν εν τέλει σωστές, καθώς η LG ανακοίνωσε επισήμως το οριστικό κλείσιμο του mobile τμήματός της. Με τις απώλειες να αυξάνονται ραγδαία και δισεκατομμύρια ευρώ φαινομενικά να σπαταλούνται σε ιδιόμορφα και δύσχρηστα smartphones, ο κολοσσός στην βιομηχανία των ηλεκτρονικών συσκευών αποδέχθηκε την ήττα του.

Σε μία δήλωση η εταιρεία είπε: «Προχωρώντας μπροστά, η LG θα συνεχίσει να αξιοποιεί την εμπειρογνωμοσύνη της στο θέμα των κινητών τηλεφωνιών και να αναπτύσσει τεχνολογίες που σχετίζονται με την κινητικότητα όπως 6G για να συμβάλουν στην περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς.»

Προς το παρών, η εταιρεία επισήμανε πως το τρέχον line-up συσκευών της θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο προς αγορά ενώ οι συσκευές θα εξακολουθούν να λαμβάνουν ενημερώσεις λογισμικού και after-sale υποστήριξη, «για μια περίοδο χρόνου που θα διαφέρει για κάθε περιοχή». Η εταιρεία αναμένει να ολοκληρώσει την εκκαθάριση της κινητής δραστηριότητάς της μέχρι το τέλος Ιουλίου, όμως ανέφερε πως κάποιες συσκευές ίσως εξακολουθούν να βρίσκονται στην αγορά και μετά από αυτήν την ημερομηνία.

Παρά τις προσπάθειες CEO της LG να βοηθήσει το τμήμα των κινητών να ανακάμψει μέχρι το 2021, τόσο το Velvet όσο και το Wing απέτυχαν να αποκτήσουν την έλξη με το κοινό. Το πρωτοποριακό σχέδιο με τις δύο οθόνες (και η υπόσχεση των “rollable” displays) φαίνεται πως δεν ήταν αρκετά για να τραβήξει τα βλέμματα του κοινού τα οποία είχαν εστιάσει σε εταιρείες όπως η Apple και η Samsung ενώ σχετικά νεότεροι παίκτες όπως η Xiaomi, η OnePlus κ.α καταβρόχθισαν ότι είχε μείνει από το market share των ‘quirky’ συσκευών της LG.

Όταν είχαμε φτάσει επιτέλους στον Δεκέμβριο του 2020, το φινάλε είχε ήδη γραφτεί. Με ένα market share της τάξης των μόλις 1.7% η LG είχε ανακοινώσει πως θα ξεκινούσε μια διαδικασία outsourcing του σχεδιασμού των low και mid-range συσκευών τους σε τρίτες εταιρείες, ενώ μερικούς μήνες νωρίτερα είχε προσπαθήσει (και απέτυχε παταγωδώς) να προσελκύσει πελάτες με ένα φθηνό-προς-mid-range 5G smartphone, το K92.

«Η αναχώρηση της LG από τον χώρο των smartphone ίσως απογοήτευσε μερικούς, αλλά είμαστε σε μια βιομηχανία η οποία περιστρέφεται γύρο από το συμφέρον των εργαζομένων και των μετόχων, τα οποία είναι εξίσου σημαντικά» δήλωσε ο επικεφαλής των εταιρικών επικοινωνιών της LG, Ken Hong. «Όπως μας απέδειξαν και άλλες αγαπημένες εταιρείες στο παρελθόν, είναι ένα παιχνίδι αριθμών, όχι διαγωνισμός δημοτικότητας».

guest
0 ΣΧΟΛΙΑ
Feedbacks
Εμφάνισε όλα τα σχόλια
Eneba Many GEOs

READ MORE

FIND US ON

6,343FansLike
727FollowersFollow
298FollowersFollow
1,910SubscribersSubscribe