Μια Γνώμη Για το πως να χαλάσεις ένα καλό παιχνίδι

Το να δημιουργήσεις ένα παιχνίδι είναι μια μεγάλη υπόθεση. Είναι μια μίξη ιστορίας, χαρακτήρων, τοποθεσίας, gameplay, και αρκετών άλλων παραγόντων που θα μας έπαιρνε ώρες να απαριθμήσουμε. Αν όλα αυτά κυμαίνονται σε ένα μέτριο και πάνω επίπεδο, τότε έχουμε ένα ανεκτό αποτέλεσμα που κατά κανόνα οδηγεί σε μια ανεκτή, ή σε μια καλή gaming εμπειρία. Υπάρχουν όμως και φορές που οι devs κάνουν κάτι τόσο άσχημα, ή κάποια πράγματα δεν δένουν μεταξύ τους σε τόσο βαθμό, που χαλάει όλη η εμπειρία. Ήρθε λοιπόν η ώρα να πούμε μια γνώμη για τέτοια παιχνίδια.

Είναι αρκετά έως πολύ πιθανό να μη συμφωνήσετε με κάποιες από τις επιλογές μας. Είμαστε περισσότερο από χαρούμενοι να ακούσουμε τις προτάσεις σας στα σχόλια από κάτω, λέγοντας γιατί κάποιο άλλο παιχνίδι αξίζει ή κάποιο δεν αξίζει να είναι σε αυτή τη λίστα. Προφανώς αυτό το άρθρο γράφεται από την εμπειρία με κάποια games, η οποία δεν είναι και η μεγαλύτερη. Επομένως, μετά την άποψή μας, σας περιμένουμε για διάλογο στα σχόλια.

Μια Γνώμη για το πως να χαλάσεις το Gameplay

Πριν μια δεκαετία, και συγκεκριμένα το μακρινό 2013, μου είχε δωθεί σαν δώρο το Killzone 2, ένα PS3 Exclusive παιχνίδι. Δεν είχε τραβήξει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον μου, οπότε το άφησα. Αρκετά χρόνια αργότερα και πάνω σε κάποια εξεταστική Σεπτεμβρίου, αποφάσισα πως ήταν ο κατάλληλος καιρός να βιώσω το παιχνίδι αυτό. Γενικά ήταν μια όμορφη εμπειρία, λάθος, μια τεχνικά καλή εμπειρία. Τα όπλα και τα πλήκτρα ένιωθαν πολύ ωραία, και το ίδιο και οι κινήσεις του παίκτη. Ο γραφικός τομέας ήταν κάτι που με εκνεύρισε απίστευτα. Αυτό γιατί οι εχθροί ήταν με αρκετά σκοτεινά χρώματα σε ένα σκηνικό με αρκετά σκοτεινά χρώματα. Λογικό επόμενο ήταν πολλές φορές να μη βλέπω τι με πυροβολεί και από που, κάνοντάς με να πηγαίνω όσο πιο κοντά στην τηλεόραση, με την όποια ελπίδα να συνειδητοποιήσω τι συμβαίνει. Προφανώς αυτό είναι όχι απλά εκνευριστικό, αλλά και κουραστικό. Και είναι κάτι που θα κατέστρεφε οποιοδήποτε παιχνίδι.

Χαλώντας το Story

Το Far Cry 5 είχε ένα καλό story, το οποίο όμως εξελισσόταν περίεργα και έληξε με έναν ιδιαίτερα ανορθόδοξο τρόπο. Αρχικά, σε διάφορες στιγμές του gameplay ο παίκτης ναρκωνόταν με κάποιον τρόπο και τον απήγαγαν. Άσχετα αν ήταν στον αέρα ή με άλλους, προστατευμένος.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, σκοπός του παίκτη ήταν να απελευθερώσει κάποια άτομα για να τον βοηθήσουν στην επανάσταση. Όλα αυτά μαζί με αρκετούς άλλους επαναστάτες ήταν προστατευμένοι σε μια πόλη. Ξαφνικά όμως στην τελευταία αποστολή, όλοι είχαν φυλακιστεί από τον κεντρικό κακό. Το να πούμε ότι αυτό δεν έβγαζε καθόλου νόημα δεν θα ήταν αρκετό. Ο παίκτης κατέληγε να παίζει μια αποστολή στην οποία απλά δεν καταλάβαινε το πως κατέληξε εκεί. Μπορεί εδώ να μην χάλασε όλο το παιχνίδι, αλλά σίγουρα άφησε μια άσχημη εντύπωση στην όλη εικόνα.

Χαλώντας το multiplayer

Μπαίνετε Online, και αποφασίζετε ότι είναι η τέλεια μέρα να κάνετε μια βόλτα με το αυτοκίνητό σας. Ξαφνικά ένα πιτσιρίκι σας καταστρέφει με μια ιπτάμενη μηχανή ενώ παράλληλα σας φωνάζει όμορφα πράγματα, και μόλις ξαναspawnάρετε, τηλεμεταφέρεστε σε ένα άλλο μέρος του χάρτη όπου ένας τύπος σας πυροβολεί και σας σκοτώνει, ενώ εσείς δεν του κάνετε καθόλου damage. Μετά από λίγο και ενώ περπατάτε αμέριμνοι, το παιχνίδι σας πετάει εκτός, λέγοντας σας ότι δεν μπορείτε να παίξετε για μια βδομάδα λόγω hack που εσείς κάνατε.

Δεν σας ακούγεται σαν κάτι ευχάριστο; Ε καλωσήρθατε στο GTA Online. Πέρα από το ότι οι servers ήταν ό,τι χειρότερο από την πρώτη μέρα, και το να βρεις κάποιο match ήταν το ίδιο πιθανό με κάποιο θαύμα, στα τελευταία updates έχουν προστεθεί κάθε είδους ανοησίες, ίσα ίσα να εκνευρίσουν τον μέσο παίκτη. Ακόμα, και για να προωθήσουν τις Shark Cards, η Rockstar έχει κάνει τα Online χρήματα να είναι ένα αστείο, και να μη μπορείς με αυτά να αγοράσεις τίποτα. Με άλλα λόγια, η Online εμπειρία, με συνεισφορά devs και παικτών έγινε κάτι μισητό από ένα μεγάλο μέρος των παικτών, κάτι το οποίο έγινε ακόμα χειρότερο τώρα που οι παίκτες αυξήθηκαν δραματικά με την δωρεάν διάθεση του παιχνιδιού.

Χαλώντας το κλίμα

Είχα κατενθουσιαστεί με την ανακοίνωση του Life is Strange 2. Δεν θα ήταν οι χαρακτήρες που μάθαμε και γνωρίσαμε, αλλά δεν πειράζει, πάντα υπάρχει χώρος για κάτι φρέσκο.Το παιχνίδι θα πραγματεύεται το ταξίδι δυο παιδιών μειονότητας που τα αναζητά η αστυνομία, ωραία λέω, μπορεί να θιχτεί ο ρατσισμός, κάτι που δεν βλέπουμε συχνά σε μεγάλους τίτλους. Εδώ όμως ξεπερνώνται τα όρια. Σε κάθε δυνατή ευκαιρία το παιχνίδι προσπαθεί να θίξει με τον έναν τρόπο ή τον άλλο τον ρατσισμό, ξεπερνώντας όμως τα όρια του φυσιολογικού. Ο παίκτης απλά νιώθει ότι το παιχνίδι, το οποίο θέλει να αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα, χάνει κάθε μέτρο.

Μια Γνώμη Για το πως να τα χαλάσεις όλα

Το Fallout 4 είναι ίσως από τις πιο εκνευριστικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει κανείς όχι μόνο στη σειρά Fallout, αλλά και στο σύνολο των post apocalyptic παιχνιδιών. Το παιχνίδι έχει τοποθετήσει πολύ λίγες σφαίρες από πραγματικά χρήσιμα παιχνίδια στον κόσμο, σε μέρη που βρίσκονται εύκολα, με αποτέλεσμα το gun play να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Ο μόνος τρόπος να είναι κανείς σίγουρος για το ότι θα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχει έναν αντίπαλο είναι με το VATS, το οποίο όμως τελειώνει αρκετά γρήγορα. Σε συνδυασμό με τα bugs, τα οποία είναι αμέτρητα, ειδικά άμα ο παίκτης βάλει και κάποιο mod, καθιστούν το παιχνίδι σε πολλές στιγμές επιεικώς απαράδεκτο, ενώ είχε πολλές δυνατότητες.

Το νέο Star Wars Battlefront 2 είναι ένα από τα μεγαλύτερα ψέμματα της πρόσφατης gaming ιστορίας. Πριν την κυκλοφορία, η EA “είχε μάθει από τα λάθη της και το επόμενο Star Wars κεφάλαιο θα ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό”. Βεβαίως και δεν έγινε τίποτα από αυτά, και μας υποδέχτηκε ένας νέος όρος, τα “surprise mechanics”. Τα νέα lootboxes και το όλο Multiplayer σύστημα ήταν κατάλληλα σχεδιασμένο έτσι ώστε να σε ωθεί όλο και περισσότερο να έχεις την ανάγκη να αγοράσεις κάποια. Φυσικά, μετά την παγκόσμια κατακραυγή, η εταιρεία αναγκάστηκε να τα αφαιρέσει, αλλά και μόνο που ήταν εξ’αρχής εκεί δείχνει ότι η εταιρεία δεν νοιάζεται ούτε για το παιχνίδι ούτε για τους παίκτες του, ειδικά με τον τρόπο που το παρουσίασε.

Φυσικά, υπάρχουν αμέτρητοι άλλοι τρόποι για να χαλάσεις και να χαντακώσεις ένα παιχνίδι. Αυτά ήταν όμως τα πρώτα και ίσως τα πιο γνωστά παιχνίδια που μας έρχονται στο μυαλό.  Μπορείτε να πείτε τη γνώμη σας και να προτείνετε και σεις άλλα παρόμοια παιχνίδια, κάτω στα σχόλια.

Τι άλλο θα θέλατε να δείτε στο Μια Γνώμη Για; Πείτε μας στα σχόλια.

Διαβάστε Επίσης: Το PUBG πλέον διαθέτει Bots και Ranked Matches

READ MORE

FIND US ON

6,169Fans
727Followers
301Followers
1,820Subscribers